donderdag 25 december 2014

Mijn kerst jurkje






Fijne kerst lieve mensen! 
Gisteren heb ik al cadeautjes uitgewisselt met m'n ipouders en broertje en hebben we heerlijke dingen gegeten en leuke spelletjes gedaan! Ik hou zo ontzettend van kerst. Helaas moet ik nog een maandje wachten op m'n échte cadeau.. M'n ouders betalen de helft van een macbook (AAHHHH!) en we gaan wachten tot de btw korting is bij de mediamarkt aangezien dat bijna €500 scheelt! Wachten is niet leuk en vooral niet als je op zo'n geweldig ding moet wachten haha!







Vandaag gaan we naar Brugge om lekker te wandelen en wat te drinken! Daarna naar de pizzahut en de film. Deze keer gaan we naar het laatste deel van de Hobbit! Zo'n uitje doen we een keer in de zoveel tijd en met kerst is Brugge nog veel mooier :) 

Wat voor leuks gaan jullie nog doen? :) 
Heel veel liefs, Rhoda! 



5 opmerkingen:

  1. Wat zie je er leuk uit, je jurkje is super tof! Merry christmasss xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk jurkje Rhoda, die tweede foto is echt heel cute:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jurk! Maarrrr ik las gisteren wat over de mediamarkt actie, over de btw loze dagen! Veel mensen denken dat ze 21% korting krijgen over de totaal prijs, maar je krijgt de 21% korting over de prijs excl. btw. Dus dan moet je eigenlijk eerst 21% van de prijs eraf trekken en het bedrag wat overblijft daar nóg eens 21% vanaf trekken, dán heb je pas je echte korting. (lastig om uit te leggen, maar hopelijk snap je het zo?)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)