dinsdag 28 oktober 2014

Outfit || Streepjes


Gisteren had m'n broertje een info avond op zijn school en daar heeft hij even foto's van me gemaakt.. Als je verder klikt zal je zien dat de foto's gemaakt bij vliegtuigen.. Juist, dit komt doordat hij een opleiding doet die hiermee te maken heeft: vliegtuigtechniek. Niet dat dat iets met de outfit te maken heeft maar ik vond het gewoon leuk om met jullie te delen! Het komt niet zo vaak voor dat ik een broek draag, maar toch heb ik er een aantal. Deze leuke gestreepte broek komt van de Monki en is highwaisted (LIEFDE) en ik heb hem gecombineerd met m'n nieuwe leren jasje en geliefde boots van de River Island. Wil je meer van de outfit zien? Kijk dan snel verder!





Mooie statement ketting :) 


Jasje Zara | Blousje, ketting, tas, haar elastiekje, sokken Primark | Broek Monki | Boots River Island


Ook al kan je het jasje niet zo heel goed zien, hij is nieuw en ik ben er helemaal verliefd op. Ik had dit (nep) leren jasje al een tijdje op het oog maar kocht hem steeds maar niet. Ik heb de knoop doorgehakt en heb hem bijna non stop gedragen dus dat is een goede aankoop geweest!
Heb jij ook zo'n item wat je super vaak draagt? :)

8 opmerkingen:

  1. Die schoenen blijf ik zo onwijs gaaf vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt verliefd op je laarsjes, zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig met die sokjes erbovenuit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk detail met de sokjes! Ik vind e rugzak ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die broek staat je zoo goed! Ik bestelde er ooit 1, maar die viel 3 maten te klein.. Mweh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt heel leuk uit!
    www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)