maandag 6 oktober 2014

Outfit || River Island boots


Joehoe! Vandaag een outfit met m'n nieuwe boots van de River Island. Ik ben er werkelijk helemaal verliefd op! Je had ze al in m'n Collective shoplog voorbij kunnen zien komen. Omdat ik niet kon kiezen tussen bordeaux rood en zwart nam ik ze gewoon allebei mee (hoezo shopaholic?)! Vandaag een outfit met de zwarte. Deze heb ik gecombineerd met m'n disco leggings en een oversizede blouse! Kijk snel verder voor meer foto's & details!




Ik combineerde m'n nieuwe bloemen blouse met m'n disco leggings en een lekker grote blouse. Voor als ik het koud kreeg, deed ik er nog dit leuke groene jasje overheen. Ook heb ik deze kleur laten terugkomen in m'n sokken. Ik vind dat kanten randje echt onwijs schattig staan!


Aaaaah, zijn ze niet geweldig?!



Jack, blouse Primark | Leggings New Look | Sokken H&M | Boots River Island



Onder de blouse draag ik trouwens een croptop, ik vond dit wel een leuke twist geven. Toen zulke boots in de mode kwamen, moest ik er even aan wennen maar ik vind ze nu helemaal geweldig! Ben jij er ook zo gek op?

5 opmerkingen:

  1. De blouse heb ik gisteren ook gekocht! En ook nog in 2 andere printjes! Die boots zijn ook echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die schoenen zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig sokje en stoere boots zeg liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb soortgelijke boots van New Look, ik droeg ze vandaag ook met sokjes met ruffles, toevallig haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk idee om die sokjes eronder te dragen! Dat staat zo leuk!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)