dinsdag 21 oktober 2014

Outfit || Lang vest & disco leggings


Heyhey! Vandaag heb ik weer is een outfitje voor jullie. Afgelopen vrijdag werd de nieuwe Monki geopend op het Beursplein in Rotterdam. Hier kunnen jullie trouwens vandaag of in de komende dagen nog een shoplog van verwachten op m'n YouTube kanaal, want ik ben voor mijn doen aardig losgegaan in de Monki! Goed, terug naar de outfit.. 


Aangezien m'n disco legging geen kontzakken heeft wil ik er altijd iets overheen dragen. En laat ik nou eens helemaal gek zijn op m'n nieuwe lekker grote vest/cardigan van de Primark.. Ik merk dat ik dit soort dingen fijn vind, doordat ze toch wel comfi zijn en het nu wat kouder aan het worden is het lekker warm. Omdat het vest een printje heeft heb ik er een basic paars shirtje bij aangetrokken. Eronder draag ik m'n paarse Allstars, maar die staan niet op de foto..


Vest, shirt Primark | Disco leggings New Look | Schoenen Allstars




Ik ben zo verliefd op de Monki en zou die winkel het liefste leegkopen...
Ben jij er ook zo gek op? En ben je al in de nieuwe Monki geweest? :)

5 opmerkingen:

  1. Ahh wat een leuke outfit! Monki is inderdaad echt een geweldige winkel! Ik ben heel benieuwd naar je shoplog! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook ontzettend van de Monki! Leuke outfit en prachtige foto's Rhoda:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit Rhoda! Ben heel benieuwd naar je shoplog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. looove that coatigan you are wearing!!!
    http://www.mlleepaulette.com/index.php?r=site/blog

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)