zondag 12 oktober 2014

Mint groene jas!


Heyhoi! Als je m'n laatste shoplog gezien hebt, weet je dat ik een nieuwe jas heb. En ik ben er heeeelemaal verliefd op! Ik ben zo dol op pastel kleurtjes en deze jas heeft een mintgroene kleur! De blouse die ik eronder draag vloekt er wel een beetje bij maar ik wilde de jas gewoon graag aan jullie laten zien! Ik zal er ooit nog wel is een betere outfit post mee maken, waar je hem wat meer in detail kan zien! Ben jij ook zo gek op dit soort jassen?

Jas Sheinside | Blouse, tas Primark | Short H&M 

17 opmerkingen:

  1. nice casual look :) x
    www.styleandlondon.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die jas is zo tof! Ik heb hem al zo'n vijf keer in mijn winkelmandje gelegd, maar toch twijfel ik steeds weer als ik ga bestellen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ik heb preciés hetzelfde Sara! heb ook al heel vaak op t punt gestaan 'm te bestellen maar het nog steeds niet écht gedaan ;) hij is heel erg mooi!

      Verwijderen
  3. ik vind dat soort jassen zo tof maar ik vind ze altijd zo stinken :') Ik heb nu een soortgelijke maar het liefst wil ik hem in de prullenbak gooien omdat ie zo'n muffe natte stro lucht om heeft :')

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk! Een jaar geleden zag ik deze jas ook op Sheinside, ik weet alleen niet of het dezelfde is. Ik was er verliefd op!! Maar nu toch een oud roze gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat sta je supermooi op die foto! Die jas staat je zo mooi, dat kleurtje! :D
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie jas Rhoda! Hij staat je ook echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zo mooi! En de kleur staat je ook prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pastel is inderdaad prachtig. Deze jas staat je ook heel erg goed! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke outfit! Ik ben gek op de kleur mintgroen! Ik vind je jas echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)