woensdag 8 oktober 2014

Fotografie lessen


Sinds september volg ik een hele toffe opleiding op het Grafisch Lyceum. Ik krijg hier super toffe lessen waaronder fotografie! Vanmiddag zijn we weer naar buiten geweest om foto's te maken en het leek me leuk om deze is met jullie te delen! Ik doe trouwens de opleiding AV-productie. Ik krijg vakken zoals fotografie, film editing en natuurlijk standaardvakken zoals nederlands, engels, etc. Ben je benieuwd naar de rest van de foto's? Kijk dan snel verder!









Bij deze twee foto's hadden we de opdracht om te werken met een lange sluitertijd. Hierdoor krijg je onwijs veel beweging in je foto's, wat opzich wel een tof effect geeft! 


Voor school heb ik ook een blog aangemaakt. Hier post ik artikelen over de opdrachten die we in de lessen doen. Ik heb het al gehad over sluitertijd en diafragma! Klik hier om naar m'n GLR blog te gaan!
Hoe is jou opleiding?

8 opmerkingen:

  1. Waar komt het leren vestje van het meisje op de tweede foto vandaan? Leuke foto's btw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah wat superleuk van die fotografielessen! Ze zijn goed gelukt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waah wat tof dat je lessen neemt! Ik zag al een leuke foto op instagram! En wat tof dat je die effecten leert kennen!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke foto's zijn het geworden liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een hoop mooie foto's heb je al gemaakt! Met sluitertijd kun je inderdaad zoveel experimenteren, ook van die foto's dat je met licht schrijft haha!
    Mijn opleiding is ook geweldig, hele leuke gezellige mensen en je bent gewoon fulltime bezig met iets wat je ├ęcht leuk vindt! En bij mij zelfs meer dan fulltime haha: tot diep in de nacht bezig maar het is het allemaal waard! Deze week net mn eerste project afgesloten, nu heel even rust (en verhuizen!!!) en straks weer 2x 6 weken een project knallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super interessant op te zien! Die Micky Mous schoenen heb ik ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's, vooral de foto's van die fiets vind ik echt iets hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)