zaterdag 13 september 2014

Photography || Eli


M'n eerste lesweek op het Grafisch Lyceum zit erop. Ik heb maar 1 woord om het te beschrijven: wauw.. Het was echt ontzettend leuk. Nooit had ik gedacht dat ik school uberhaupt interessant of leuk zou kunnen vinden. We hebben een hoop informatie gekregen over wat er dit jaar allemaal zou gebeuren en hoe alles zou lopen. Ook hebben we direct een hoop praktijk gehad! Ik doe namelijk de opleiding AV-productie, die fotografie, film en editing inhoudt. Ik ben zo enthousiast jongens! In dit artikel laat ik wat foto's zien die ik afgelopen woensdag van m'n oh zo fotogenieke jongen Eli uit m'n klas maakte! Kijk snel verder voor meer..





Deze gew√©ldige muur zit een paar minuutjes lopen bij m'n school vandaan. Ik ben hier helemaal gek op! Sowieso ben ik dol op de leuke artistieke dingen die je in de stad ziet! Ik weet nu al dat ik hier vaker foto's ga maken. 

Laat me weten wat je van de foto's vindt & hoe jou opleiding is! :)

6 opmerkingen:

  1. Aah de foto's zijn echt geweldig! Mooie kwaliteit en kleur ook :)
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat een super leuke foto's! Echt mooie resultaat! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb echt spijt dat ik nooit zo'n opleiding ben gaan doen. Met mijn opleiding kun je wel veel gaan doen.. maar de vakken die ik krijg vind ik over het algemeen nirt leuk.. en dat maakt het zwaar en moeilijk om te beslissen of ik door moet gaan of niet. Overheidscommunicatie, integrated markrting communications... blegh.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoo leuk dat je dit gewoon als 'les' mag doen. Je foto's zijn prachtig Rhoda en ze worden alleen maar beter.
    Ga zo door meid:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste foto vind ik zo gaaf! En fijn dat je het naar je zin hebt op je nieuwe opleiding. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoii rhoda
    moet je bij de opleiding die je volgt zelf ook vaak op de foto staan?
    groetjess

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)