maandag 15 september 2014

Photo & video diary #14



De afgelopen twee weken gingen ontzettend snel voorbij! Waarschijnlijk kwam dat ook doordat ik de eerste weken op het Grafisch Lyceum had. Ik heb een hoop leuke dingen gedaan zoals dingen doen met vriendinnen, naar de film gaan, fotograferen en filmen in de lessen en ga zo maar door! Ik heb niet zoveel foto's gemaakt als gewoonlijk, maar ik heb wel elke dag gefilmd! Ik vlog namelijk elke dag sinds een tijdje! Benieuwd? Kijk dan verder..




De stad in met m'n nieuwe vriendinnetjes! :)


Outfit of the day :)
Blouse van de Primark, disco leggings van New Look en schoenen van converse!


Blij dat ik deze meiden heb leren kennen :D


Lekker gek doen, haha! Hartjes snoepjes sokken met holografic creepers! :)


Nog heerlijk ff buiten chillen voordat we naar de film gingen. We gingen naar Sextape trouwens :)
Ik vind het zo fijn dat het nog ff lekker weer is, toch nog zomer! :)


IK WIL OOK ZO'N FIETS
mijn fiets is trouwens gestolen.. Op de eerste dag van school. Ik had hem al buiten gezet de avond ervoor, niet zo slim dus..



Ik ging weer een weekendje naar huis, onderweg stopte ik nog ff om te gaan kijken naar m'n broertjes kamer. Onderweg in de trein zagen we dat je gezicht helemaal vervormd wordt door de ramen. Slappe lach momentje..


Een lieve mama die eten voor je maakt, what do you want more?!


En weer terug naar Rotterdam!


Dit is zo leuk he! Deze cd's hangen in de gang bij ons op school. Hoé creatief?! Ik word hier zo blij van!


Filminggggg!


Gekke bekken trekken in de klas! Roos op de achtergrond haha :)


Mama die foto's stuurt vanuit Zeeland van lieve Pikatchu.. Ik mis haar toch wel :(


From where i stand :)
Broek van Monki & schoenen van Converse!


Ik ging na bijna 3 weken niks doen weer sporten.. En het is ook echt nodig! Fijn om weer lekker te bewegen..


De markthal als het donker is, so pretty!


Outfitje :)
jasje van de Primark, jurkje van H&M


Donuts heaven... (op een marktje in R'dam)


En gisteren ging ik de hele dag foto's maken met Lo! Super gezellige dag gehad :)



Deze week heb ik weer lekker school (ja, ik vind het geweldig!), vrijdag ga ik lekker uiteten bij de Bazar met vriendinnen en komend weekend weer even naar Zeeland. Daar heb ik toch wel zin in na 2 weekjes hier. Maar nu nog even genieten van het leven hier, wat helemaal geen probleem is! Hoe was jou week?

3 opmerkingen:

  1. Ahh wat ziet het er geweldig uit! Die donuts! Ik heb net wat te eten op maar ik krijg er meteen weer trek van haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig allemaal met je vriendinnen! En die discopants staat je echt geweldig! En wat heeft je moeder een heerlijke lunch gemaakt!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)