maandag 1 september 2014

Photo & video diary #13


Pfoeh, we zijn weer een maandje verder! Ik deed een hoop leuke dingen, maar moest ook veel werken. Ik ging bijvoorbeeld naar Brugge, de film, richte m'n kamer helemaal in, maakte een hoop foto's in Rotterdam, ging een weekje met m'n vader mee met de vrachtauto en pennyboarde door de stad. In dit artikel laat ik jullie de foto's zien die ik maakte in de maand augustus! Kijk snel verder :)



Ik ging een weekje mee met de vrachtwagen met papa!


Prachtige olie/diesel vlek. Ik vond het zo tumblr achtig en moést er natuurlijk een foto van maken!



Ik vond dit echt de coolste wc óóit! Flower overload! :)


Selfie met papa :)


Dit had ik heeeel lang niet meer gegeten, muisjes! :)


Papa zette m'n kast in elkaar, hij is zo pretty! :)


Hier de vlog die ik maakte toen ik met papa mee was:


Ik sliep m'n eerste avondje in Rotterdam en deed spelletjes met een huisgenootje!


Outfit of the day in m'n mooie spiegelkast.


Ik kookte voor 't eerst 'op kamers'. Een simpele maar lekkere maaltijd! Romige pasta met kip, YUMMM..



Mama en ik gingen naar de ikea voor een hoop dingen en zette het diezelfde dag nog alles in elkaar! Ik ben zooo happy met m'n eigen plekkie! :)


We aten Turks brood (wat overigens zooooo lekker is!) met mama's gemaakte soep. 


Daarna gingen we nog wat drinken bij de Bazar (natuurlijk, haha), het is er zo ontzettend mooi!


Ik een jus'tje en mama een rosé :)


Ik haalde dit ge-wel-di-ge hoesje bij de Flying Tiger, wat een geniale winkel! Dit hoesje past dus echt niet bij me want ik eet eigenlijk nooit friet (misschien maximaal 5 keer per jaar) en daarom vondik hem zo grappig :)


Another OOTD. De vlaggetjes op de achtergrond maken het zo leuk :)



Galia meloen = happy me :)


Ik ging naar huis omdat we m'n verjaardag vierden met de familie.


Dit ratje is van m'n nichtje en liep de hele tijd heen en weer over m'n armen en nek. Zo cute..


Na het afsluiten van de winkel was er nog wat sap over en dat kon ik natuurlijk niet laten staan! :) 
Ik werd helemaal natgeregent, niet leuk.. 


Ik was weer 3 dagen in Rotterdam en op de eerste dag kwam m'n nichtje langs op naar m'n kamer te komen kijken en lekker de stad in te gaan. Dit was in de flying tiger, wie verzint zulk soort dingen :')


Ook gingen we naar de film, The fault in our stars. Wauww, wat een PRACHTIGE film! Ik moest echt huilen :(


Omdat papa z'n twee weekjes vakantie over waren, gingen we met 't gezin naar Brugge toe! Daar heb ik al eerder een artikel over geschreven vorige week. We wandelden rond in Brugge, gingen lekker naar de Pizzahut & naar de film. Ik nam een kip salade, die erg lekker was :)


Outfit of the day, lekker meisjes achtig :)


Leuke foto met papa en mama! :)


Ik ben zo gek op deze muur (op heel m'n kamer hoor, maar dit vind ik er enorm leuk uitzien :))

Nu het weer wat kouder wordt, kan ik weer m'n Docs aan! :)
Dit is m'n nieuwste paar, met bloemies!

En tussen het werken door ging ik is een dagje op n neer naar Rotterdam!

 
M'n broertje heeft sinds een paar weken z'n rijbewijs en ik ging is mee achterop en reed zelf ook een stukje met z'n Derbi! Ik blijf schakelen en lekker crossen leuk vinden :)


Dit is Penny! M'n nieuwe kleurrijke vriendin!
Ik heb niet direct een echte Penny gekocht, maar een goedkopere variant. Eerst is aankijken hoeveel ik haar ga gebruiken. Ik ben in ieder geval dol op de print. Jelly beans, hoe kom je erop....

Deze foto stuurde m´n opa naar me toe met de titel ´Rhoda verovert Rotterdam´! Echt onwijs lief.. Hij is super creatief en kan zoals je ziet goed overweg met photoshop, wat heb ik toch geluk met zo´n opa :)


Foto's maken in Rotterdam!


Deze boots zag ik in de River Island en ik vind ze toch wel erg leuk.. Misschien dat ik ze alsnog ga halen!


Afgelopen vrijdag kwam een van m'n beste vrienden naar m'n kamer kijken. We gingen nog even lekker de stad in. Ik liep de trap af in de Mediamarkt (met m'n iphone in m'n hand, whatsapp'ent) en ik was zo stom om te denken dat er geen tredes meer waren.. Toch wel, stomme Rhoda! Nu is m'n enkel gekneusd... Heel erg bale, want nu kan ik bijna niks. En ik ben echt geen persoon om de hele tijd stil te zitten. Maarja, eigen schuld!

 Ik heb enorm veel gevlogt in de maand Augustus dat het een beetje teveel video´s voor in één artikel zouden zijn. Als je de vlogs wilt bekijken klik dan hier om naar m´n vlogkanaal te gaan!

Dan was dit mijn maandje weer! Ik ben van plan vanaf nu de photo & video diary's weer wekelijks gaan doen. Vandaag is het dan eindelijk zover: m'n eerste schooldag en ik heb er super veel zin in! :) Jammer genoeg kan ik niet meedoen met het sporten vanwege m'n gekneusde enkel, waar ik dan weer enorm van baal maarja.. Wat doen jullie deze week?

5 opmerkingen:

  1. Aaah die boots van de river island zijn zo tof! En nu je het zegt ik heb ook al heeel lang geen muisjes gegeten..
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's zijn altijd zo leuk en vrolijk!
    (Behalve die laatste dan... beterschap met je enkel!)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)