donderdag 25 september 2014

Outift || prints & holographic creepers!


Hoi! Vandaag laat ik jullie weer een nieuwe outfit zien. Deze keer met één van m'n favoriete kimono's, i'm so in love with the print! Ik heb hem gecombineerd met een top met yin-yang print erop. Ik vind dit zo'n leuk teken. Zelfs zo leuk dat ik er komend weekend een tattoo van op m'n pols ga laten zetten! Later meer hierover ^^

Benieuwd naar meer foto's en details? Kijk dan verder!







Mygod, ik blijf deze schoenen geweeeeldig vinden.. Deze holografische creepers kocht ik deze zomer in Londen en ik heb ze al veel meer gedragen dan ik gedacht had!


Kimono Primark | Top, leggings H&M | Schoenen creepers (uit Londen) | Ring C&A

Normaal gezien zou ik deze outfit het liefst met een lange zwarte broek dragen maar helaas heb ik die (nog) niet.. Ik hou ervan om printjes te combineren en te dragen. Ik ga serieus geen dag de deur uit zonder een print of kleur aan m'n lijf :D 

Hou jij ook zo van printjes? :)

6 opmerkingen:

  1. Echt leuke outfit! Die creepers zijn ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh je creepers zijn zo gaaaaf wauww!
    Je kimono is ook erg mooi en je fotos zijn ook weer zo goed gelukt, leeuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, die schoenen zijn echt ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk outfit, misschien een tip: onlangs kocht ik een simpele zwarte broek in de H&M voor 10 (!) euro

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)