dinsdag 16 september 2014

Outfit || Red lips


 Jeetje, een outfit.. Dat is alweer een hoop weken geleden! Geen idee waarom, maar ik maakte er maar gewoon geen tijd voor.. Heel zonde eigenlijk want ik vind het altijd leuk hoe jullie op outfits reageren en ik houd er zelf ook van om zulke artikel te lezen/bekijken! Ik beloof dat er in ieder geval één outfit per week online gaat komen vanaf nu. Vandaag een outfit met één van m'n favoriete t-shirts! Kijk snel verder voor meer! :)





Doordat het shirt vrij groot en oversized is, trek ik hem niet zo snel aan. Maar ergens insteken is dan de perfecte oplossing! Gelukkig hoef ik er geen jasje of vestje over aan omdat het weer nog zo lekker is (yay!). Hierdoor kan je de print goed zien! Jullie weten hoe dol ik ben op printjes en het combineren ervan. Vandaar dat ik gekozen heb voor m'n platforms met aztek print! :)



Shirt Oasap | Skirt H&M | Shoes S'carpa (Barcelona) 


Alle foto's zijn gemaakt met een CANON EOS 70D + een 35mm lens (f1.8)

In Zeeland vond ik het geen probleem om buiten outfit foto's te maken. Er komt toch maar 1x per uur een persoon langs, haha! Hier in de stad is dat anders. Maarrrr, ik ga me voornemen het gewoon vaker te doen. Dan maar gekke blikken haha! Vind je dit shirt ook zo te gek? :D

11 opmerkingen:

  1. Je schoenen zijn zoooo leuk! Gave outfit! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke outfit rhodaa! En mooie foto's, je moet de awkwardnes maar even doorstaan bij het foto's maken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een leuke outfit! Ik vind het ook altijd een beetje spannend om midden op straat foto's te maken aangezien ik ook in een grote stad woon, maar ik vind de resultaten echt heel tof! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wauw die rode kleur staat je zo mooi! Dat rokje is echt superleuk!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een vraag voor je, hoe doe je dat je op klik voor meer kunt drukken want ik heb ook een blog op deze site en ik vind het maar niet ):
    trouwens je vlogs zijn super leuk om te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan moet je even kijken bij je instellingen, daar zou het moeten staan :)
      Dankjewel :D

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)