zaterdag 20 september 2014

Oh, wat ben ik gelukkig..


Ik weet niet waarom, misschien komt het door de muziek of de tijd waarop ik dit artikeltje tik. Maar ik realiseer me dat ik ontzettend gelukkig ben de afgelopen paar weken. Ik weet dat het komt doordat ik een ontzettend leuke vriendengroep heb gekregen en een opleiding doe die ik hélemaal te gek vind. Het voelt zo fijn om met mensen te zijn die je begrijpen en waar je alles mee kunt delen. Vandaag dus wat foto's van deze week! (ze zijn allemaal gemaakt met m'n nieuwe fisheye lens, maar daar vertel ik snel meer over!)


We gingen op school een libdub maken! Myrthe had een geweldige pruik mee haha! Ik vind deze kleur me eigenlijk nog niet zo verkeerd staan haha.. 


In de avond een lekker ijsje halen bij de IJSSALON! :)


Mama kwam voor een dagje naar Rotterdam, het was onwijs gezellig! :)


En gister avond ging ik met al m'n lieve vriendinnetjes uit eten bij de Bazar (zie ook de eerste foto!)
Het was zoals altijd super gezellig!

Hier de vlog van gisteren :)
Klik hier als je hem niet kunt bekijken.

Ik ben onwijs blij dat ik zo'n fijn vriendinnen groepje heb kunnen maken en weet zeker dat we nog veel leuke dingen gaan doen samen! 

5 opmerkingen:

  1. Ahh wat een fijn artikel! Echt heel leuk om te lezen! Zo positief! Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe school en met je nieuwe vriendinnen! Dat ijs ziet er ook zo heerlijk uit!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah super om te horen :) Ja ik heb het enorm naar m'n zin!

      Verwijderen
  2. Wat fijn voor je allemaal! Zo leuk dat je een fijne vriendinnengroep hebt!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die pruik vind ik inderdaad nog best gaaf! Zo fijn dat je het zo naar je zin hebt meis, dat helpt zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)