dinsdag 12 augustus 2014

Studenten kamer inrichten #3


Vorige week liet ik al een sneekpeek zien van m'n kamer in Rotterdam (klik hier om naar dat artikel te gaan). Jongens, ik kan jullie niet vaak genoeg vertellen hoe ontzettend blij ik ermee ben.. Ik heb ook vorige week weer een hoop gedaan en alle grote meubels staan er dus in! Nu staat er een bed, bureau + stoel, kledingrek + kast, lade kastje, een bank en nog een apart kastje.. Wauw! Wil je meer zien? Kijk snel verder waarom ik er zo enthousiast over ben .. :)


Ik kocht dit kastje en schapenwolletje bij de ikea. Het waren best dure dingen (ik ben niet gewent zulke grote bedragen aan 1 ding uit te geven, vandaar haha) maar ik ben er super blij mee! :) Het kastje is perfect voor allerlei dingen zoals makeup, DIY dingen, tijdschriften en natuurlijk nog veel meer. Het bondje is zoooo zacht.. Ik heb die van €35 genomen, omdat deze het lekkerst voelde! Je had er ook van 10 en 20 euro maar die waren niet zo zacht als deze.


Zo ziet m'n bureau hoekje eruit! Natuurlijk moet ik het nog een beetje decoreren allemaal, maar ik vind het er nu toch al leuker uitzien! 


Details van m'n nacht/lade kastje! :)


Aah, ik houd van dit hoekje :)



En dan m'n kledingrek! Hier ga ik al m'n jassen en jack'jes aan hangen en schoenen onderop zetten. Natuurlijk is hij nu nog enorm leeg maar daar gaat snel verandering in komen. Ik had namelijk nog niet al m'n kleding mee kunnen nemen.


Ooohhh, deze schatjes kon ik echt NIET laten liggen, zijn ze niet mega cute?!


In m'n 16 vakken kastje wilde ik nog wat opberg vakjes. Ik vind de houten bakjes er leuk uitzien en ze zijn heel handig! 

Ik kan er niet over ophouden hoe ontzettend blij ik ben met hoe het er nu al uitziet! Ik ga natuurlijk nog leuke dingetjes aan de muur hangen want dat ziet er allemaal nog een beetje leeg uit! Het wordt echt m'n eigen plekkie.. Wat vinden jullie ervan? :)

7 opmerkingen:

  1. Oh je hebt een kledingrek! Dat is zo leuk! En die cactusjes heb ik ook!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, je kamer is zo leuk! Ik wil dit ooook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kamer! Ik heb wel nog een vraagje, je hebt een kledingrek voor je jassen en schoenen, waar zet je dan je tops, broeken, ...?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh wat ziet het er al tof uit! Dat bontje ziet er ook zo zacht uit op de foto..cute! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)