donderdag 7 augustus 2014

Studenten kamer inrichten #2


Ik heb bijna 2 jaar lang uitgekeken naar het moment dat ik m'n studenten kamer mocht gaan inrichten en nu is het gewoon aan het gebeuren. Als je m'n blog al langer leest weet je dat ik in september begin aan de opleiding AV-productie op het Grafisch Lyceum in Rotterdam. Omdat ik zelf in Zeeland woon, betekent dat: OP KAMERS! M'n eigen plekje, wauw ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Vandaag deel ik al wat foto's van de dingen die we vorige week hebben gedaan. Ik zal binnen nu en een week nog een hoop foto's laten zien van de dingen waar ik nu mee bezig ben. Ik typ dit namelijk vanaf m'n kamertje in Rotterdam!
Ben je benieuwd naar de rest? Kijk dan snel verder! :)



Ik wilde zo graag een kast met een spiegeldeur. Die zijn jammer genoeg heel duur als je ze nieuw koopt. Daarom heb ik deze kunnen scoren via Marktplaats voor een wat betere prijs. ik ben er ONWIJS blij mee!


Ik heb zo'n gave kast van de Ikea met 16 vakjes. Wat is dat een ideaal ding zeg! Volgende keer laat ik een duidelijkere foto zien :)


Ook heb ik een heerlijk bankje in m'n kamer. Dit is echt zo fijn en ik heb er al onwijs veel plezier van gehad in die paar dagen dat ik hier al geweest ben! Zoals je ziet staan er boxjes op. Deze mag ik gebruiken van een huisgenootje omdat hij zelf andere heeft, super chill!


Oh wauw, wat ben ik blij met dit bed! Heel veel bloggers en Youtubers hebben dit bed en het sprak me heel erg aan door de mooie versieringen. Doordat ik nog maar 1 kussen had lag er maar 1'tje op, ziet er een beetje zielig uit haha.. Ik heb er nu gelukkig al 2 kussens op liggen maar ik wil er zeker nog emer aan toevoegen! Natuurlijk moest ik wat bloemetjes toevoegen. Ik denk dat ik deze ga vervangen voor kerstlampjes als ik die ergens kan vinden!

Nu staan er al veel meer dingen in zoals een bureau, kastje en een kledingrek. Die laat ik snel aan jullie zien! De muren zijn natuurlijk nog onwijs kaal, dus ik ben nog lang niet klaar. Ik ben wel al superblij met hoe het er nu uitziet! Ga jij ook op kamers? :)

10 opmerkingen:

  1. Ik vind al je artikels hierover echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je een super leuke stijl hebt! :) Ik ga ook op kamers (in Zwolle). Zou je ook eens een kijkje op mijn blog willen nemen? http://theperfectionistaaa.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Hilde :) aah tof! Ook lekker je eigen plekje inrichten!
      Tuurlijk!

      Verwijderen
  3. Aaaah nu ik dit zo zie wil ik ook zo graag opnieuw mijn kamer inrichten... Ziet er heel mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk er eigenlijk ook al zo lang naar uit om een eigen kamer of huisje in te richten, dat lijkt mij zo leuk om te doen! Ik vind die bloemen om je bed echt heel erg leuk en lief! Ik hou van bloemen!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, Rhoda! Echt een super leuke kamer heb je. Echt leuk ingericht. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)