donderdag 21 augustus 2014

PHOTOGRAPHY | Londen dag 3 (deel 3)


Vandaag alweer het laatste deel van de foto's die ik eind juni in Londen maakte.. Als ik deze foto's terug kijk mis ik het extra erg! Ik zit er echt overna te denken om rond kerst nog is een mini tripje in m'n eentje of met een vriendin (die ook van fotograferen houdt) te maken.. Wie weet gaat dat ook wel gebeuren! In dit laatste deel laat ik de foto's zien die ik heb gemaakt toen we in de London Eye gingen. Je had dat prachtige avond licht en het gouden uurtje! Daar was ik natuurlijk hartstikke blij mee en had daarom expres gekozen om in de avond in de Eye te gaan. Helaas zie je wel op veel foto's van die licht vlekken (of hoe je dat ook mag noemen) doordat ik door het raam gefotografeerd heb. Maar ach, alsnog ben ik heel blij met de foto's! Kijk je mee? :)




 






(Note: deze foto's zijn nog gemaakt met m'n 1100D, niet met m'n 70D!)

Oh London, you are sooo prettehhh! Ik ben echt verliefd op deze stad en zoals ik al eerder zei ga ik zeker snel terug.. Ben jij al eens in de Londen Eye geweest? :)

5 opmerkingen:

  1. Ah, wat een gave plaatjes :) Ik vond het ook geweldig in de London Eye. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, in de London Eye heb je zo een geweldig zicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh ik wel ├ęcht een keer naar London. Hele gave fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Ik was in The London Eye in het pikkedonker! Ook erg gaaf! Helaas moeilijk met fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)