donderdag 14 augustus 2014

Photography || Een weekje met papa naar Frankrijk & Engeland.


Twee weken geleden ging ik 4 dagen mee met m´n vader in de vrachtwagen. We gingen naar frankrijk en zelfs nog een dagje naar Londen (JAAA). Ik heb vooral foto's gemaakt van het bedrijf French Garden. Deze zit in Frankrijk & Engeland. Hier staan een hoop fotogenieke dingen. Zoals bloemen, groentes en een hoop fruit. Ook kwam ik onderweg een hoop dingen om foto's van te maken! Kijk snel verder voor meer :)











Deze outfit konden jullie hier al zien.
















Ik heb op social media al laten zien dat ik een nieuwe camera heb. Dit is namelijk de CANON EOS 70D. Deze foto's zijn nog gemaakt met m'n 'oude' camera (de 1100D) + 50mm lens. Ik houd ervan om gewoon weer is foto's te maken van random dingetjes. Hopelijk vonden jullie het ook leuk! Liefs Rhoda.

6 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een prachtige foto's allemaal! De eerste en de laatste foto zijn mijn favoriet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige foto's weer! We zijn ook niet anders gewend van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Leuk zo een aantal dagen 'quality-time' met je papa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super leuk uit en jij en je vader lijke best wel op elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa deze vlog was super leuk! Je hebt echt wauw foto's gemaakt, good job :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had de video al gezien, wat een mooie plekjes en foto's!
    Top Rhoda:)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)