vrijdag 1 augustus 2014

Photo & video diary: Juli 2014


Juli was een onwijs leuke maand en hij vloog daarom ook voorbij! Ik kreeg m'n sleutel van m'n kamer, richtte m'n kamer al voor een deel in en ging er een paar keer voor winkelen. Ook werd ik 18 en behaalde ik de 1000 (!!) subscribers! Maar genoeg gepraat, tijd voor de foto's & filmpjes! Kijk je mee? :)




De maand juli begon echt al onwijs goed. Ik kreeg namelijk de sleutel van m'n studenten kamer & had m'n introductie dag op het Grafisch Lyceum. 

M'n introductie begon om 11 uur en mama en ik gingen nog even iets drinken bij Bazar. Serieus, we zijn zooooo verliefd geworden op dit plekje! We zijn er die dag dan ook 3 keer naar toe geweest, hahah! 


M'n lege kamer, so happy!


In de avond gingen we dus weer naar Bazar en ik bestelde Kipsalade. Dit was echt GODDELIJK!


Het was er zooo ontzettend mooi! Een beetje een Turkse stijl (verbeter me als ik het fout heb!) met overal mooie lantaarns, lichtjes, schilderijen en het plafond is een soort van holografisch... Je kan wel merken dat ik helemaal wild word van deze plek hahah... Ik ga hier sowieso nog is een aparte post van maken! :)

Deze dag maakte ik ook een vlog! (die ik al eerder deelde)
 Klik hier als je de video niet kunt bekijken.



Mooie zonsondergang :)


Vandaag moest ik m'n boeken inleven, yesss! 
We gingen kijken bij tweedehands meubelzaken, maar helaas hebben we niks gevonden..



Ik was al zo lang opzoek naar een oma fiets. M'n ouders wilde me geen nieuwe fiets geven omdat ik al een fiets heb. Maar die vind ik zelf heel lelijk en doe er al zo'n 8 jaar mee.. Ik kon deze superleuke fiets overkopen van een buurmeisje voor een fijn prijsje!

Weer gingen we naar een kringloopwinkel, little OOTD

Van deze dag maakte ik ook weer een vlog! 
Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Ik ging naar Terneuzen om wat rond te neuzen in de Xenos. M'n broertje was geslaagd voor z'n brommer theorie dus we gingen erna naar Bakker Bart. Van deze dag maakte ik ook een vlog!

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Mama en ik gingen naar de Ikea om wat spullen te halen, ik had er echt zin in!



Ik scoorde dit superleuke kastje in de Koopjes hoek!


Lieve mama :)


We hebben m'n bed en kastje in elkaar gezet en toen was het alweer 1 uur.. Jammer genoeg moest ik de volgende dag werken (ik sliep maar 2 uur dus dat was echt een drama, whoops) en konden we niet langer blijven.. Ik ben zooo ontzettend blij met dit bed! Deze dag vlogde ik ook weer. 

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.


Het verbaasde me hoe leuk dit jurkje werd als ik er een kleurrijk jasje bij toevoegde! :)


Heerlijke kipsalade!


18 juli werd ik 18 jaar en deze foto kreeg ik doorgestuurd door Jill op m'n verjaardag en hier moest ik echt om lachen! Wat een leuk plaatje :)


We gingen in de avond nog even lekker naar het strand!

Ik lakte m'n nagels in deze PRACHTIGE kleur van Barry M :)

Zaterdag avond ging ik met een groepje vriendinnen uit in Knokke! Justine zal het wel niet leuk vinden om deze foto te zien, want ze vind dat ze er stom op staat maar ik vind hem wel leuk! :) 
Van dit leuke weekend maakte ik ook weer een vlog!


Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

AAAAAHH, ik haalde de 1000 abonnees! Ik was echt zo ontzettend blij (en ben nog steeds)!! :D

Mooie zonsondergang :)

Dit maakt me happy :)

Genieten van het lekkere weer! Ik was deze high-low rok helemaal vergeten..

Dit was dan m'n Photo & video diary van de maand juli! Vanaf nu ga ik het weer gewoon wekelijks doen! Het was een top maand en komende maand gaan er ook weer een hoop leuke dingen gebeuren! Ik ga m'n kamer helemaal inrichten en ga er ook al een paar nachtjes slapen. 
CAN'T WAIT!  

Was jullie maand ook zo leuk? :)

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's, er zijn deze maand echt veel leuke dingen gebeurd haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt gaaf dat je een kamer hebt! Ik word zo blij van je foto's!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)