zaterdag 2 augustus 2014

OUTFIT | Sunflower shorts


Afgelopen week was ik met m'n vader mee met de vrachtwagen! We hebben een hoop leuke dingen gedaan waaronder dat we naar de French Garden in Frankrijk & Londen (jaaaaa!) geweest zijn. Ik ben zo dol op deze shorts dat ik ze wel aan jullie móest laten zien! Kijk snel verder voor alle details en meer foto's :)

 

Een poos geleden bestelde ik dit leuke shortje op eBay! Het is een prachtige dupe van de shorts van de American Apparel. Ik vind €60 euro voor een paar shorts wat duur.. Deze heb ik voor minder dan 20 euries kunnen scoren! Voor de rest draag ik er een leuk kanten blousje bij van de Primark. Die ik overigens was vergeten dicht te knopen vanachter, whoopss.. Voor de rest hield ik het rustig qua siraden omdat ik nauwelijks wat meehad. Ik droeg er m'n zwarte schoentjes onder van de H&M.


Blouse Primark | Shorts eBay



Ik heb natuurlijk onwijs veel foto's gemaakt onderweg en die ga ik natuurlijk nog met jullie delen.. Ik heb nog zooooveel foto's aan jullie te laten zien dat het niet meer normaal is... 
Geniet van je weekend allemaal! :)

13 opmerkingen:

  1. Dat shortje staat je zo leuk! Ik ben echt dol op dat printje!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dat shortje is echt leuk!! En dat voor die prijs! En wat tof dat je met je vader mee was met de vrachtwagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je shorts zijn zo geweldig ahh, jij haalt altijd de leukste dingen van Ebay! Gister heb ik heel toevallig paypal aangemaakt..woepsie..daar gaat al mijn geld dadelijk! Tof trouwens dat je met je pa mee mocht :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaaah dat shortje, zo leuk! Ik ben altijd een beetje bang met kleding bestellen op eBay dat het niet past... Valt dit shortje groot of klein? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaa vind hem ook zo leuk! :) Ja ik ook, maar ik móest het proberen.. Hij valt heel vreemd. Want bij m'n taille zit die vrij strak maar rond m'n billen valt die best los (maar ik heb ook geen hele grote kont haha..) Dit was in ieder geval een M :)

      Verwijderen
  5. Wat een goede deal dat shortje!! Staat je super, en wat leuk dat je met je vader al die leuke dingen doet.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gebruik je een 50mm lens? En welke camera? Een canon? Het zijn echt supermooie foto's! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jup, m'n Canon eos 1100D met 50mm lens! :) Dankjewel!

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)