zondag 31 augustus 2014

Heel veel lampjes.


Als je me op Instagram (_rhodaaa) volgt, weet je dat ik hélemaal verliefd ben op de Bazar in Rotterdam.. De Bazar is een super gezellig restaurantje waar een hele leuke en mooie sfeer hangt. Er hangen overal van die práchtige lantaarns (noem je die zo..?) op en er staat leuke muziek aan. Het is precies hoe ik een restaurant of tentje zou inrichten! Oh, en om niet te vergeten: het eten is GODDELIJK. Later zal ik nog wel is een hotspot artikel maken, want oh god deze plek is amazing. Genoeg gezwijmel en tijd voor foto's! Het is een hele fotogenieke ruimte dus ik heb een hoop mooie kiekjes kunnen maken! :)


 







Als je ooit de kans krijgt om hier is een bezoekje aan te brengen raad ik het ontzettend aan! :)
Ik word heel blij van deze foto's en wil er eigenlijk heel hard naartoe rennen haha!

6 opmerkingen:

  1. Oh wauw! Het ziet er echt prachtig uit! En wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik wil echt super graag nu een keer daarheen! Wow! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie deze foto's zijn zo mooi! Helemaal in het donker, echt mooi die kleurtjes!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie foto's Rhoda, echt prachtig! Ik ga dit restaurantje zeker eens bezoeken:)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)