dinsdag 19 augustus 2014

Een nieuwe camera & de toekomst!

 

Yes! Ik ben nog nooit zo blij geweest toen ik hoorde dat m´n pakketje binnen was. Het was namelijk m´n nieuwe camera. De CANON EOS 70D (+ een nieuwe lens: de CANON 28mm lens met f1.8)! In principe kon ik nog prima door met m'n eerste camera, de 1100D. Maar ik wilde meer opties hebben en betere kwaliteit! Oh, en dat geeft deze knapperd zeker weten.. Hij heeft een rip uit m'n lijf gekost maar hij is het tot nu toe al helemaal waard en ik hoop dat ik er toekomst mee kan gaan maken. In m'n studie (fotografie en filmbewerking), m'n baan voor later en Youtube! :) 


Is hij niet prachtig!? 

In deze video leg ik uit waarom ik deze camera gekocht heb en wat voor video's ik er mee wil gaan maken en wat voor nieuwe video's ik voor jullie heb klaarstaan! :)


Klik hier als je de video niet kunt bekijken!

Ik ben heel benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn over de toekomst als ik! Dit was dus m'n eerste video in m'n nieuwe (studenten) kamer. Misschien heel gek maar ik ben heel blij met de setup die ik nu eindelijk heb. M'n eigen plekkie! Wat voor camera heb jij? :)

7 opmerkingen:

  1. Dat uitklapbare schermpje lijkt me echt zo fijn..vooral voor je filmpjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel kostte hij (enkel de body)? Ik ga namelijk ook een fotografie opleiding volgen en ze accepteren m'n 1100D niet :c xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah wat leuk! Ik weet nog hoe blij ik was toen ik mijn camera ontving en dat is niet eens zo'n goede als die van jou. :) Gaaf blog en mooie lay-out heb je trouwens, je hebt er een Bloglovin volger bij! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh wat is het toch een prachtige baby :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah wat vet! Een nieuwe camera doet echt wonderen voor je creativiteit hihi!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)