maandag 25 augustus 2014

Brugge


Zaterdag gingen we weer is een dagje met het gezin (papa, mama, sjoerd en ik) naar Brugge. Dit doen we zoals ik al eerder in dit artikel vertelde, eens in de zoveel tijd! Lekker rondwandelen in Brugge, naar de PizzaHut en daarna naar de film! Ik nam m'n (oooh zo geweldige) camera mee en heb een hoop foto's geschoten! Kijk je mee? :)


Ik word vrolijk van die gezellige randjes aan de huizen! 



Leuke Vans :)

Ik heb een lijstje op m'n kamer met 'Family' erboven. Daar moest ik nog een leuke foto voor hebben en dit was het perfecte moment! :)


Weer zo'n gezellig huisje!


Dit wil ik later echt in een hoek van m'n huis hebben (de foto collage wand), het staat zo gaaf!


Heerlijk gegeten in de PizzaHut, ik nam een kip salade :)

In de PizzaHut kan pizza niet ontbreken natuurlijk ;)

Daarna gingen we naar Kinepolis om een film te kijken. We gingen naar 'Lucy' en wauw, die film is echt gaaf. Hij is heel tof in elkaar gezet en zet je echt aan het denken! Het einde is alleen een beetje gek maar alsnog een aanrader. Ik vind het wel leuk om af en toe is zo'n klets & random foto artikeltje te maken! Jullie ook? :)

4 opmerkingen:

  1. Ahh het ziet er echt super gezellig uit! Al die huisjes en gebouwen zijn zo leuk! Mooie foto's heb je gemaakt! De sfeer komt echt helemaal over! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil fotografie les van jou haha! Ik moet me echt even meer verdiepen in mn camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WonderfulFashionLife26 augustus 2014 om 00:01

    Ik wil ook graag een fotografie les! Wat een mooie foto's! Kun je een keer een filmpje maken over diafragma en ISO enzo? Eigenlijk gewoon alles.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)