maandag 14 juli 2014

VIDEO || LONDEN SHOPLOG!


Hier is m'n Londen shoplog eindelijk! Ik heb aardig veel leuke dingetjes geshopt in deze gewéldige stad en ging naar een hoop leuke winkels zoals Urban Outfitters, Primark, Forever 21, Bershka, Superdrug (makeup, jaaaa) en ook zijn we nog naar Camden Market geweest waar ik hele toffe schoenen kocht! Er zitten deze keer geen 'try-on' shots bij omdat ik daar geen tijd voor had en ik m'n shoplog niet wilde blijven uitstellen! Ik heb een hoop leuke dingen gekocht dus ik ben beniewd wat jullie ervan vinden :)

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Naar Londen gaan om te shoppen is zoals je merkt echt een aanrader! Misschien boek ik nog is spontaan een tripje om weer een hoop foto's te maken en te filmen (en natuurlijk te shoppen) omdat ik het zo geweldig vond. Ben jij ook zo gek op Londen?

2 opmerkingen:

  1. Ahh wat een super leuke dingetjes heb je gekocht! Nu wil ik nog liever naar Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog, heb er ook een keer eentje gemaakt over London. Heerlijk shoppen daar! ;-)

    Misschien is dit iets voor jou...
    WIN: €50 shoptegoed voor Winkelstraat.nl; in een giveaway op mijn blog!
    €50 GIFTCARD VOOR Winkelstraat.nl GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)