dinsdag 15 juli 2014

Studenten kamer inrichten! #1


In september begin ik in Rotterdam aan de opleiding AV-productie (fotografie & video) op het Grafisch Lyceum. Dat betekent dat ik op kamers moet, want ik woon aardig ver van Rotterdam vandaan. Dit vind ik natuurlijk helemaaal niet erg haha! Als je m'n vlogs gevolgd hebt, weet je al dat ik druk bezig ben met het inrichten van m'n kamer! 1 juli heb ik het huurcontract getekend dus dat betekent dat de kamer echt van mij is. Dat voelt zo leuk en spannend.. Afgelopen vrijdag ben ik ook met m'n moeder naar de Ikea geweest om een bed en een mooie kast! Die hebben we dezelfde avond nog in elkaar gezet. Ik begin echt een beetje een beeld te krijgen hoe ik het allemaal wil en wat voor spulletjes ik er allemaal voor wil aanschaffen! 

Ben je beniuwd hoe m'n kamer eruit ziet? Kijk dan verder voor foto's :)



Zo ziet m'n kamer er leeg uit! Het is een kamer van 20 vierkante meter. Ik heb grote, langwerpige ramen. Maar doordat ik aan de binnenkant van het studentenhuis zit, heb ik niet superlang zonlicht in m'n kamer. Wat een beetje jammer is, maar daar verzin ik wel wat op! Ook staat er midden in m'n kamer een paal, wat opzich wel grappig en leuk is! Sommigen vinden het onhandig maar ik vind het juist wel leuk staan.
Als je m'n kamer beter wilt bekijken moet je even de vlog bekijken die ik hieronder heb gezet!

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.


Dit is hoe ver we afgelopen vrijdag zijn gekomen! We zijn naar de Ikea gereden om dit práchtige bed te halen (je kunt hem op de foto's niet goed zien omdat m'n beddengoed eerover heenhangt om te luchten. Omdat het nieuw is stinkt het nog enorm). Ook gingen we in de koopjeshoek kijken en vonden we deze prachtige kast die ik zelf in elkaar heb gezet (schouderklopje haha)! Ook hebben we het bankje wat ik al had naar boven gesleurd en nog een hoop andere dingen. Ja, dit was een hele opgave haha! Als je meer details wilt zien moet je de vlog hieronder maar bekijken! :)

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.


Natuurlijk ben ik druk aan het zoeken naar leuke spulletjes voor in m'n kamer en moeten er nog een hoop andere meubels e.d. gekocht worden. Vrijdag hadden we ook al een hoop leuke dingetjes gekocht en had ik al een hoop meegenomen om m'n kamer een beetje op te fleuren! 

Wat vinden jullie tot nu toe van m'n kamer? Gaan/zitten jullie ook op kamers? :)

4 opmerkingen:

  1. Mmmm winkelen bij de Ikea is zo leuk haha! Ik ben heel benieuwd hoe je kamer eruit ziet als hij helemaal klaar is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ZO verliefd op het bed! En je vlogs zijn super leuk. Ik moest hard lachen toen jullie zo vaak bij hetzelfde restaurant gingen eten en drinken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh Rhoda zo gaaf dat je nu een mooie kamer gevonden hebt! Ben heel erg benieuwd naar de uiteindelijke inrichting, ziet er leuk uit tot nu toe! Heel mooi bed inderdaad, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)