woensdag 30 juli 2014

PHOTOGRAPHY | Londen dag 3 (deel 2)


Op dag drie had ik zoals ik al in deel 1 van deze dag vertelde, dat we onwijs veel dingen gedaan hebben en ik zoveel foto's gemaakt heb dat ik het in meerdere delen heb gesplitst! In dit deel zie je straat artiesten en weer een hoop prachtige plekjes! Kijk snel verder voor meer :)











Als deze post online komt ben ik niet thuis dus ik kan niet op jullie  reacties reageren. Ik vind het leuk om zulke blije en positieve reacties te krijgen, thanks daarvoor :)

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie foto's! Ik wil echt snel naar Londen!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto's van die dansers; met welke camera & lens zijn ze gemaakt? Ze zijn echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer prachtige foto's! Wauw!

    (Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, ik weet niet of je al eerder genomineerd bent, maar hier kun je het artikel lezen http://www.artisticstateofmind.nl/personal/tag-%E2%99%A5-liebster-award/)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie foto's!
    waar mee bewerk jij ze?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)