zondag 27 juli 2014

PHOTOGRAPHY || Londen dag 3 (deel 1)


Dag 3 in Londen vond ik toch echt de aller leukste dag van de 4 dagen dat ik er was. We hebben onwijs veel gedaan en ik heb daarom ook super veel foto's gemaakt. Vandaar dat ik deze dag ook even in meerdere delen aan jullie laat zien! Op deze dag zijn we naar het 'centrum' geweest. Zo noem ik het maak even. Ik bedoel dus eigenlijk een beetje het toeristische gedeelte. We liepen langs de prachtige Big Ben, Londen Eye en gingen kijken naar de wisseling van de wacht! Benieuwd naar meer? :)











Zijn jullie al is naar de wisseling van de wacht geweest? :)

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat zijn de kleuren mooi van je foto's! Die sleuteltjes zijn leuk!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)