vrijdag 4 juli 2014

Photography | Londen dag 1


Oh, wát ben ik verliefd geworden op deze stad! Ik heb besloten dat ik de foto's die ik gemaakt heb met m'n Canon (met m'n spiegelreflex dus) per dag aan jullie te laten zien! Ik ga nadat ik al die foto's heb laten zien, ook de foto's die ik gemaakt heb met m'n kleine compact cameratje in een artikeltje posten! Vandaag dus de foto's van dag 1! Deze dag bestond uit Oxford street verkennen en lekker rondlopen in Londen. Overal waren zulke mooie plekjes en huisjes dat ik er elke keer wel een foto van moést maken! Kijk snel verder voor meer! :)


Wat ben ik toch dol op van die schattige huisjes of café´tjes! Je had er hier tig van in bijna elke straat! :)




Een bezoekje langs de Starbucks kon niet ontbreken natuurlijk ^^ 



Little OOTD! Er komt nog een post van elke outfit hoor :)




De prachtige gebouwen zag je ook echt overal! Gotta love it..




Het metro netwerk is zó ontzettend geniaal geregeld! 


Een drukke Oxford Street!

Morgen komt ook de vlog van dag 1 online op m'n vlogkanaal! Ik heb heel veel gefilmd dus het is een hele lange, maar dat vinden jullie vast niet erg! :)

Ben jij ook zo gek op Londen?

14 opmerkingen:

  1. Jaaa ik ben gek op Londen! Wat een mooie foto's allemaal en dat bordje met plant sale is zo lief!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa dat vond ik dus ook! Ik móest er een foto van maken :)

      Verwijderen
  2. Wauw!! Wat een prachtige foto's!! Echt heeel mooi! Zo jaloers! Ik wil ook echt super graag naar Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :)
      Het is echt heel leuk dus zeker is doen! :)

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! Wauw, ik houd van Londen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie foto's heb je gemaakt! Londen is echt zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaaah Londen is zo tof! Ik ben heel erg benieuwd naar de rest van je foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah, wat is Londen toch fotogeniek! <3
    Ik ben heel benieuwd naar de rest van de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er zo ontzettend gaaf uit daar, ik wil er ook naar toeeee!! :'(

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)