zondag 13 juli 2014

OUTFIT || floral kimono in London


Heyy! Wow, wat is het lang geleden dat ik echt een outfit post gemaakt heb zeg.. Natuurlijk heb ik wel wat lookbooks en outfit video's opgenomen maar dat is toch niet helemaal hetzelfde! Zoals beloofd zou ik ook nog wat artikelen maken van de outfits die ik gedragen heb ik Londen. Deze keer de outfit van de tweede dag. Kijk snel verder voor meer foto's & details :)


Bij deze outfit heb ik m'n geliefde jungle achtige kimono weer aan van de New look! Hij heeft zo'n heerlijk printje wat leuk te combineren is! In de vorige outfitpost met dit leuke ding had ik hem ook met een shortje gecombineerd, gewoon omdat ik dat het leukst vind staan! :)



Kimono New Look | Shorts, (afgeknipte) croptop, schoenen, siraden H&M | Tasje C&A


Wat vinden jullie van deze outfit? :)
Willen jullie ook nog de andere outfit foto's zien? 

Liefs Rhoda

15 opmerkingen:

  1. Dat broekje staat je echt mooi en die kimono heeft echt een leuk printje!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuke outfit! Je gezicht straalt helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. komt omdat mama de foto's maakte haha! Leuk dat je het ziet :)

      Verwijderen
  3. Ik vind je kimono zo leuk, heel zomers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh leuke outfit! Je kan echt zien dat je het naar je zin hebt! Super mooie plek ook om foto's te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt haha, ik was super happy :D
      Jaa, zo heb je in Londen zulke mooie plekjes..

      Verwijderen
  5. Leuke outfit! Die kimono moet ik hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die afgenkipte cropped top is echt leuk! Een hele mooie kleur; zeker in combinatie met de kimono!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)