woensdag 23 juli 2014

OUTFIT | Aztec & flowers


Heeyy!
Wat is het de afgelopen weken héérlijk weer, mij hoor je niet klagen! Maar let's be honest, met die hitte trek je het liefst zo weinig mogelijk kleding aan. Dan is een croptop en een rokje de perfecte oplossing! :)
Ik ben de laatste tijd echt helemaal gek op deze (soort van) Aztec achtige print! Bloemenprint is heel erg 'in' op het moment en je ziet er bijna iedereen mee lopen. Toch ga ik liever voor een lekker indianen printje! Omdat het een wat drukken printje is, heb ik de rest rustig gehouden. Ik draag een simpele denim kleurige skaterskirt met een leuk bloemenelastiekje in m'n haar. Want los haar met deze temperaturen is echt een killer als je het mij vraagt, haha!




Croptop Forever 21 | Rokje, sandaaltjes H&M | Bloemenelastiekje Primark


Wat doen jullie op van die ontzettend warme dagen?

8 opmerkingen:

  1. Superleuke outfit! Je bloemenelastiekje is zo schattig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe outfit, zo'n bunholder vind ik je echt heel erg leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuw, staat je prachtig!
    Ik heb een vraag :) Hoe krijg jij je video's 'groot' in je blogpost? Dat je ze zeg maar al in je artikel in HD kunt afspelen. Dat lukt mij namelijk niet. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankje Claudia :)
    Ooh, dat gaat eigenlijk automatisch :o Ik voeg m'n video's gewoon toe via dat 'video' knopje! Hij staat in m'n bericht ook nog klein maar op m'n blog wordt 'ie automatisch groot! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je leuk dit! Ook een erg leuke kleuren combinatie:) eerlijk gezegd doe ik niet zo heel veel met dit warme weer haha

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)