donderdag 3 juli 2014

Nieuwe lay-out!


Af en toe is het gewoon is leuk om het jasje van m'n blog te veranderen! Je gaat het nooit geloven maar de panorama foto die ik ervoor heb gebuikt, is gewoon gemaakt met m'n Sony (compactcamera)! Die kan namelijks zulke foto's maken, leuke functie is dat! En natuurlijk kan je met een Londen foto nooit verkeerd gaan (naar mijn idee!). Het liefst zou ik m'n hele blog eens om willen gooien, maar helaas is Blogger niet super geavanceerd, dus we zullen het hiermee moeten doen!


Ook heb ik de foto in de rechterzijbalk (is dit wel een woord?) veranderd! Deze is gemaakt in Londen, in een metrostation waar ik echt gek op ben! Ik kan hem jammer genoeg niet groter krijgen, zelf niet met heel veel gedoe. Dat is wel jammer! Heeft iemand hier misschien een tip voor?

 Morgen (vrijdag) komt het eerste deel van de Londen foto's online, so stay tuned! 

6 opmerkingen:

  1. Het geeft altijd zo'n fris gevoel als met een nieuwe lay-out blogt! Ik vind hem harstikke leuk geworden!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is het geworden! Je zou de foto kunnen bijsnijden dan zou de foto automatisch 'groter' worden, leuke foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke metamorfose! Enne: ik vind rechterzijbalk wel een woord hoor, haha. Die hoed staat je trouwens erg leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuuk! Je zou de foto op photobucket kunnen verkleinen tot ongeveer 250 pixels (of tot het aantal wat jij goed vind) en dan in blogger toevoegen en niet laten aanpassen aan paginaformaat. Misschien lukt dat :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van Londen, dus een foto ervan in je header is altijd goed :D

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)