maandag 28 juli 2014

Lovely Youtuber: mightymannie


Ik ben helemaal verslaafd geworden aan Youtube filmpjes kijken.. Ik kijk er volgens mij per dag wel meer dan 20 (ja, ik heb misschien wel een probleem) en vind het dan ook ontzettend leuk om nieuwe Youtubers te ontdekken. Laatst was ik weer op zoek en kwam ik terrecht op Mannie's kanaal: mightymannie

Mannie is een meisje van 18 jaar en ze maakt vooral fashion en DIY video's. Ik ben gek op haar stijl en de video's die ze maakt! Hier wat voorbeelden:







Welke Youtuber moet ik echt nog kennen volgens jou? :)

1 opmerking:

  1. Ik kijk ook zoveeel filmpjes, elke dag heb ik alles van iedereen waarop ik geabonneerd ben weer gezien en dan is er niets meer te kijken. Ik zoek dus ook nog nieuwe leuke youtubers haha! Ik vind vloggers echt heel leuk, zoals decorationn2 en kiwishouseofrock!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)