maandag 7 juli 2014

LONDEN LOOKBOOK!


Vandaag heb ik m'n Londen lookbook voor jullie! Ik ben echt super blij met het resultaat! :) Normaal film ik al m'n outfits zelf met m'n statief maar dat is toch een stuk saaier en je hebt altijd 'stilstaand' beeld. Deze keer filmde m'n moeder het voor me en dat heeft ze aardig goed gedaan voor iemand die nauwelijks weet hoe een spiegelreflex werkt haha! Ik laat jullie dus zien welke outfits ik droeg in de 4 daagjes dat ik in Londen was. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! :)

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Wat vinden jullie ervan? En wat is jou favoriete outfit? :D

7 opmerkingen:

  1. <3 it!!!!
    You are welcome to check out my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits en ik ben verliefd op je nieuwe header!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste twee outfits staan je echt prachtig <3 En je nieuwe layout is echt heel tof!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehh wat een super leuke outfits! Die eerste outfit is echt zo Engels! Je lijkt net gewoon een meisje uit Londen! Die derde vind ik ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah, wat is Londen toch prachtig! De derde outfit is m'n favoriet

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)