vrijdag 18 juli 2014

It's my 18th birthday!


Yaaayy! Vandaag word ik 18 jaaaaarrr! Heel gek eigenlijk want ik voel me helemaal geen 18 jaar.. Ik sta er nu met een hoop dingen alleen voor, volgens de wet dan toch. Het voelt wel chill om 18 te zijn, want nu mag ik een hoop dingen zonder toestemming van m'n ouders te krijgen! DENK AAN PAKKETJES UIT HET BUITENLAND, haha! In dit levensjaar (oh wat klinkt dat plechtig) gaan er een hoop leuke dingen gebeuren. Ik ga op kamers, wat al over een paar weken werkelijkheid gaat worden. En ik zal jullie vertellen WAT HEB IK DAAR ZIN IN. Niet dat ik het niet goed heb thuis, maar het is gewoon tijd om het huis 'te verlaten'. Ook begin ik aan een nieuwe opleiding, AV-productie. EINDELIJK ga ik doen wat ik leuk vind en ik kan niet wachten om te beginnen. Als ik heel eerlijk ben hoeft die hele vakantie voor mij niet eens, ik wil gewoon nu al beginnen! Ook zal ik dit jaar nog m'n eerste tattoo laten zetten, excited! En nog iets heel belangrijks, ik mag binnen in een hoop clubs waar ik eerst niet binnenmocht! Zelf drink ik geen alcohol, dus dat doet me niet zo heel veel maar wie weet gaat het nog van pas komen. 

Genoeg geklets, ik ga genieten van m'n verjaardag! Doeeeiii!

9 opmerkingen:

  1. Nogmaals gefeliciteerd :) Oeeh ik ben wel benieuwd wat voor tattoo je gaat nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh gefeliciteeeerd! Klinkt alsof je een heel tof 'levensjaar' tegemoet gaat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gelukkige verjaardag! 18 worden is toch erg speciaal denk ik

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)