woensdag 2 juli 2014

Back from London.


Wauw, wat had ik het leuk in Londen! Zoals ik al eerder vertelde ben ik afgelopen 'weekend' naar Londen geweest. Van vrijdag t/m maandag. En wat wat het ge-wel-dig! Ik ben echt verliefd op die stad geworden... De tijd vloog gewoon veel te snel voorbij, zoals dat altijd gaat als je het leuk hebt. Ik heb gelukkig wel de meeste dingen kunnen doen die ik wilde doen en heb onwijs (lees: heeeeeeeeeeeeeel veel) gefilmd en foto's gemaakt! Doordat ik gister m'n introductie dag op het GLR had (later meer hierover), kon ik niet eerder een blog post schrijven. Voor nu deze twee leuke foto's. :)


Jullie kunnen in de komende weken heel veel foto's en filmpjes verwachten met het Londen thema! Ik kan niet wachten om ze allemaal aan jullie te laten zien.. 

4 opmerkingen:

  1. Ik ben echt benieuwd naar al je foto's en filmpjes! Dan kan ik nog even meegenieten van Londen hihi!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah Londen is zo mooi! Ben benieuwd naar al je foto's & video's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh zo jaloers dat je naar Londen was! Ben benieuwd naar alle foto's en filmpjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)