zaterdag 7 juni 2014

Video | Wardrobe tag

Heeyy!
Ik had nog niet echt eerder een tag video opgenomen dus het leek me leuk om dit is te doen! Deze keer laat ik jullie de 'Wardrobe tag' zien. Ik had hem de laatste tijd al bij een paar Youtubers voorbij zien komen. Deze tag gaat over kleding en dat is altijd goed want ik heb heel veel kleding (vind ik dan toch)! 

De vragen:
1. Welk kleding stuk draag je bijna nooit ?
2. Wat is je favoriete jurkje ?
3. Welk kleding stuk draag je echt te vaak ?
4. Wat is jou lieveling trui ?
5. Laat je shirt met de leukste print zien.
6. Laat je favoriete schoenen zien.
7. Welk kleding stuk doe je nooit meer aan, maar vind je zonde om weg te gooien 
8. Wat is de lelijkste of stomste broek die je hebt?
9. Laat je grappigste of leukste sokken zien.
10. Pak een kledingstuk uit je kast die je als eerst ziet en laat het zien

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Geniet van het weer! Liefs Rhoda :)

3 opmerkingen:

  1. Die blouse is echt te tof, zoiets heb ik ook nog niet gezien! :) Die sokken heb ik ook, ik draag ze wel eens met een opgerolde broek en dan krijg je inderdaad leuke reacties! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kende deze tag nog helemaal niet, de vragen zijn echt leuk hahah! ik ben ook nog steeds verliefd op je blousje!
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)