dinsdag 3 juni 2014

Video | Primark shoplog! (juni 2014)


Whoopss.. Ik was vanmorgen helemaal vergeten m'n nieuwe shoplog in een artikel op m'n blog te zetten! Sorry guys! Als je abonneert op m'n Youtube kanaal hoef je sowieso nooit een update te missen. :)

Zoals jullie al in m'n photo diary konden lezen, ben ik vorige week donderdag naar Rotterdam geweest voor een super gezellige bloggersmeeting met een hoop meiden (morgen meer hierover!) en natuurlijk hebben we ook geshopt! En als je in Rotterdam bent, ga je dan natuurlijk naar de Pri toe! In deze shoplog laat ik m'n aankoopjes zien die ik die dag gedaan hebt! :)

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Zijn jullie ook zo gek op de koopjes van de Primark? :)
Love, Rhoda.

3 opmerkingen:

  1. Dat blouseje met bloemetjes is super lovely! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook net bij de primark geweest! Je hebt zulke leuke dingen gekocht!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, allemaal superleuke items! Je kan ook een basic zwart bikinibroekje kopen voor bij dat bikinitopje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)