zondag 15 juni 2014

Video | 3 uitgaans outfits!


Heeey! Vandaag heb ik eindelijk weer is een soort van lookbook voor jullie. Deze keer met 3 outfits die ik zou dragen als ik uit zou gaan! Hier was (volgens mij) nog niet vaak een video over gemaakt dus het leek me wel leuk! :)

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.


Deze outfit konden jullie hier al zien.

Outfit #1:
Croptop  Coolcat | Ketting, High waisted broek  H&M (DEVIDED) | Schoenen  Sammydress


Outfit #2:
Jurkje Coolcat | Schoenen Jeffrey Campbell (lita)




Outfit #3:
Peplum top, disco legging New Look | Ketting Primark | Schoenen  H&M

Wat is jou favoriete outfit?

5 opmerkingen:

  1. Allemaal erg leuke outfits! Outfit 2 is m'n favoriet, ik ben niet zo een glitterjurk-type maar bij het uitgaan mag je er best een beetje over gaan vind ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel idee om hier een filmpje over te maken! ik vind je 2e jurkje zo mooi! en die discopants is echt geweldig!
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)