maandag 23 juni 2014

Photo & video diary #11


Vandaag laat ik weer in een foto en film overzichtje zien wat ik in de afgelopen 2 weken heb gedaan. Eigenlijk doe ik het elke maandag, maar ik had vorige week zo weinig foto's dat het me een beter idee leek om gewoon twee weken samen te voegen. Het is daarom deze keer ook geen overzicht van elke dag, maar gewoon wat random momenten uit de afgelopen twee weken! Ik ging naar Rotterdam, paste op en kocht een nieuwe (vlog)camera. 




Op woensdag 11 juni ging ik kijken naar een studenten kamer, wat helaas niks werd. Alsnog heb ik er een leuk dagje van gemaakt en bracht ik ook een bezoekje aan de Primark.

Ik haalde dit verukelijke (!!) broodje bij La Place op Rotterdam centraal. Met kip en (volgens mij) mexicaanse kruiden, heerlijk! Ik weet zeker dat ik dit vaker ga halen, ook al is het een veelste duur broodje. :)

Ook vlogte ik deze dag! :)


Ik fietste een aantal keer naar de sportschool (11 km heen en terug) en kwam elke keer deze leukerds tegen. Ik moést er gewoon een foto van maken. Bloemen zijn gewoon errug fotogeniek.


M'n haar wordt zo lekker lang! Ik ben er super blij mee :)

Ook paste ik deze week twee keer op. Lekker chillend op de bank. ^


Ik mocht de compact camera van m'n oom lenen om te kijken of ik het wat vond. Want ik wil over een paar dagen natuurlijk alles vastleggen in Londen (jaaaaa, over een weekje zit ik daar!). Jammer genoeg was het niet zo'n heel groot succes. Ik ben niet zo blij met het geluid en de kwaliteit, bale!

Ik zette de video die ik met Muriel had opgenomen online! Een leuke challenge, klik hier als je hem nog niet hebt gezien! :)

outfit of the day: jurkje van de New Look, paarse Allstars en een ketting van miniinthebox.

Ik maakte zoals je kan zien erg weinig foto's, maar vlogte wel een hoop! Wel 23 minutos :)

Als je me kent, weet je dat als ik iets in m'n hoofd heb, ik het eigenlijk ook gelijk wil. Ik zat zo te twijfelen of ik nou op zoek ging naar een eigen vlog camera of er één van iemand anders zou lenen. Ik hakte de knoop door en ging op zoek naar een leuk vlogcamera'tje. Na een paar uur zoeken en research gedaan te hebben ben ik op een leuke camera van Sony uitgekomen. 

Ook maakte ik er direct een vlog mee :)

Ik probeerde wat meer met kleur te doen. Jammer dat m'n iPhone de kwaliteit zo verpest.. Volgende keer zal ik wat foto's maken met m'n spiegelreflex :)

En weer een outfitje: Blouse van de Coolcat, broek van de Stradivarius en neon oranje Allstars. 
Echt een wonder want ik draag zélden broeken..

Dan was dit een klein overzichtje van de afgelopen twee weken. Nu ik een lekker klein (handig voor on the go) cameratje heb, kunnen jullie meer foto's verwachten! Ik ga komende week best veel leuke dingen doen. Ik heb woensdag m'n diploma uitreiking en vertrek vrijdag ochtend al voor 4 dagen naar Londen! Can't wait!! Wat hebben jullie uitgespookt of wat gaan jullie doen? Let me know :)

7 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)