dinsdag 10 juni 2014

Photo & video diary #10


Je ziet al iets anders dan normaal! Ik heb van 'Photo diary' maar 'Photo & video diary' gemaakt omdat ik ook m'n vlogs ga toevoegen! Ik vlog sinds een paar weken dagelijks en ik vind het niet nodig om hier elke keer een apart artikel over te schrijven! Dus vanaf nu zitten er ook vlogs tussen de diary's! Hope you like!

Deze week was leuk! Ik ging sporten, ging naar de Mediamarkt om te kijken naar een nieuwe spiegelreflexcamera en een lens, moest werken en m'n nichtje uit Amsterdam kwam een paar nachtjes logeren! Benieuwd naar de foto's? Kijk dan snel verder! :)

Maandag
Maandagmorgen stond ik al vroeg op om te gaan sporten. Ik kon eindelijk weer is naar de fitness, want mama moest ook in Oostburg zijn en ik kon dus mooi meerijden!

Selfie na 't sporten! Het voelde goed om weer lekker te bewegen! :)


Toen ik thuiskwam heb ik direct een lekkere smoothie gemaakt (aardbeien, een banaan, magere yoghurt en een paar sinaasappels). Ik zet hem altijd even in de diepvries zodat 'ie lekker koud wordt! Ondertussen nam ik een frisse douche.

Het was echt super lekker weer en natuurlijk moesten ik en mama daar even gebruik van maken! We hebben heerlijk in de zon gelegen! Ik kon m'n nieuwe bikini topje van de Primark direct gebruiken :)

Dinsdag
Woensdag ochtend nam ik al een video op, die ik voor zaterdag wilde inplannen. Omdat m'n nichtje vrijdag al kwam en ik veel moest werken was het gewoon het slimst om hem nu al op te nemen. Ik trok direct m'n nieuwe blousje aan van de Primark met deze leuke ketting van eBay :)

Om kwart over 11 zaten m'n broertje en ik al op de fiets naar Middelburg! We wilden even langs de Mediamarkt. Ik wilde graag kijken voor een nieuwe camera en een nieuwe lens. In eerste instantie wilde ik gaan voor de Canon 60D, maar die hadden ze jammer genoeg niet. Wel hadden ze de 70D en ik ben helemaal verliefd op die camera geworden! Wauuuww, wat een ongelofelijk tof ding is dat zeg... Helaas pittig duur! Ik heb in principe geen nieuwe camera nodig maar ik wil graag een camera met een uitklapschermpje, een grotere chip en een camera die wat beter is over het algemeen. En deze heeft het serieus allemaal, wieeh! Hij heeft onwijs toffe functies voor het filmen etc. Ik denk dat ik ervoor ga sparen want ik ben zoals ik nu wel al duidelijk heb gemaakt, aardig gek op dat ding haha.. 

De lens die erop zat vond ik eigenlijk ook erg fijn! In eerste instantie wilde ik kijken voor een 28mm lens, maar deze was ook leuk! Het was een 18-138mm lens! Jammer genoeg kan 't diafragma niet lager (of hoger?) dan 3.5 wat ik wel een groot minpunt vind want ik houd zo van die scherpte diepte!



Woensdag

Ik heb deze dag geen enkele foto gemaakt.. Dus dan maar een selfie van de dag ervoor :)
Waarschijnlijk omdat deze dag niet zo super exciting was. Ik ging in de ochtend sporten en ik moest werken van half 3 tot 6 uur. 

Donderdag
De donderdag heb ik weer gewerkt. Deze keer was het van 12 tot 5, wel chill! Toen ik thuiskwam lag er een pakketje op me te wachten van de H&M, altijd leuk! :)
Ik hoor je denken 'huh, een muts?!', deze was in de sale voor 3 euries dus ik kon het niet laten haha..

Natuurlijk trok ik ze direct aan en gelijk had ik een outfit met twee nieuwe items :)
De trui is wel een beetje oversized, maar ik vind de print te leuk om niet te nemen..

Vrijdag
 
Vrijdag kwam m'n nichtje uit Amsterdam! Daarvoor heb ik van 8 tot half 2 gewerkt en om half 3 haalden we haar van de boot. Het was echt leuk om d'r weer te zien want het was alweer sinds december geleden!

We hebben lekker een hele dag in de tuin gezeten en lekker bijgekletst, maar toen besloten we om toch nog voor een paar uurtjes naar het strand te gaan! Het was toen we terug gingen, om half 7, nog onwijs lekker warm. Echt genieten was dat :)

 M'n eerste dagje strand (in bikini zonder kippenvel) van 2014 was ook een feit! Makes me happy!

Ook heb ik lekker gevlogt! Een hele droge vlog haha.. Jullie merken vast wel dat ik, als er andere mensen bijzijn, lekker gek doe..

Zaterdag
Ik moest erg lachen toen Muur deze foto liet zien.. Mini Rhoda! :)

We aten met m'n 5'en want papa was ook thuis, gezellie!

We hadden deze dag gewoon weer lekker gechillt en foto's gemaakt! Die konden jullie gister al zien in dit artikel. Het was warm op m'n kamer.. Ik slaap op zolder a.k.a. een sauna.



Zondag
Weer gingen we foto's maken, leuk! Deze laat ik binnenkort aan jullie zien :)

Op deze dag werd de verjaardag van m'n broertje en papa opnieuw gevierd maar dan voor de kant van m'n vader (snap je het nog?). Dus we hebben heerlijke dingen gegeten en lekker gekletst met iedereen. Het was een top dagje!

In de avond liepen we om een ijsje. Eerst wilde ik niks nemen, maar ik kon het niet weerstaan. Die gekleurde snoepjes doen me weer zo aan vroeger denken haha! Hebben jullie dat ook? :)

En ik maakte van de zaterdag en zondag ook nog een vlog :D



Nou, dat was dan weer een leuk weekje! Het is voorbij gevlogen en ik heb op de meeste dagen heerlijk genoten van het weer. Het was super leuk en gezellig om m'n lieve nichtje weer te zien! 
Komende week moet ik werken, ga ik naar een kamer in Rotterdam kijken (heeeel veel zin in!) en de rest zien we wel weer! Hoe was jou week? :)

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Het filmpje kijk ik vanmiddag, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha wat een strandavonturen! :) Ik wou dat ik zo dicht bij het strand woonde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahhh je bikinitopje van de Primark, like! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)