maandag 2 juni 2014

Photo diary #9


Hoihoi!
Vandaag weer een overzichtje van de afgelopen week in foto's! Ik heb een super leuke week gehad en veel leuke dingen gedaan. De week vloog voorbij en ik heb een hoop foto's gemaakt! Benieuwd? Kijk dan snel verder :)



Maandag
Maandag kwamen deze schatjes binnen, ik ben zó verliefd op ze.. Ik wil ook een video maken over hoe ik deze style, maar het is toch knap lastig om ze met iets te combineren wat niet wit, groen of roze is!

M'n broertje had nog wat kleding nodig, o.a. voor z'n diploma uitreiking dus mama vroeg of ik mee wilde naar Brugge. Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk. Eindelijk heeft m'n broertje is naar mij geluisterd en heeft 'ie gave kleding gekocht! Het is altijd een beetje stressen als we gaan winkelen, want mama houdt niet van winkelen (hoe kan je niet van winkelen houden?!?!). Het was alsnog wel leuk. Ik heb gewoon niks gekocht en daar ben ik heel trots op, haha! Na het winkelen gingen we even bij de Hema een 4 uurtje halen. Lekker stukje appelkruimel taart. En wauw, wat. was. deze. goddelijk! 

Dinsdag
Dinsdag was ik vroeg op om te werken, van 8 tot 13 uur. Ik vind het niet zo chill om zo vroeg op te moeten maar de tijd gaat wel sneller dan normaal en ik heb nog een hele middag & avond!

Hele leuke quote waar ik om moest lachen! :)


Woensdag

De woensdag avond had ik gala! De dag zelf was niet zo heel interessant. Ik was lekker lui, ging nog even hardlopen en toen was het alweer tijd om me klaar te maken! M'n makeup was goed gelukt voor mijn doen! Ik ging voor zilver met paars! M'n jurkje is trouwens van de Coolcat, hier konden jullie al de outfit zien.

M'n broertje werd deze dag 16 jaar en mama had taart gemaakt, jumm!

In de auto naar vriendinnen!

Ik stijlde m'n haar. Dan is het altijd nog nét iets langer en dat vind ik zo leuk! Jammer genoeg is stijlen slecht voor je haar dus doe ik het echt alleen maar als ik iets speciaals ga doen. 

Ook heb ik proberen te vloggen!

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Donderdag 
Ik had de volgende dag (de donderdag dus) bloggersmeeting met een hoop leuke meiden en moest dus alweer vroeg uit m'n bedje. Naja, vroeg was het niet echt. Maar wel als je pas om half 4 in je bed lag, haha..


Ik heb het echt onwijs leuk gehad en de meiden waren allemaal zo lief en mooi! We zijn nu alweer een datum aan het plannen om nog is af te spreken want het was nu eigenlijk een beetje te kort. We hebben eerst wat gegeten en daarna zijn we naar de Primark gegaan!

Omdat het hemelvaart was, waren de winkels al om 5 uur dicht. Door het kortingskaartje waarmee ik reisde kon ik pas na half 7 reizen en moest ik dus even wachten. Ik kon het natuurlijk niet laten en bracht een bezoekje bij de Starbucks. Ik nam m'n all time favourite: een Frappucino strawberry & cream. Eigenlijk was dit een veelste koud drankje voor die dag maar hij smaakte errug lekker!

Vrijdag

Op vrijdag probeerde ik wat slaap in te halen. Jammer genoeg lukte dit niet want ik was zoals gewoonlijk gewoon om 9 uur wakker. En om dan 100x om te draaien vind ik ook niet geweldig. Ik had een lekkere lazy day en ging met mama om boodschapjes. Dit was m'n outfit of the day (croptop van de H&M, rokje van de Primark en vest van de C&A)

Ook kreeg ik een supertof pakketje van eBay binnen! Kan je raden wat het is? :)

Zaterdag
 
De zaterdag moest ik werken (bij de Jumbo) van 12 tot 17 u. Dit was m'n outfit van de dag! Croptop van de Stradivarius en rokje van de H&M. Ik mocht vandaag voor het eerst met Jumbo blousje werken dus veel van de outfit zag je helaas niet..

Mama met de pet die ik voor m'n broertjes verjaardag gaf, swaaaggg haha!

Zondag
Zondag pakte ik de bus van half 11 nog even voor 't werk 2 uurtjes te gaan sporten. Ik was de hele week niet geweest (komst omdat het heel ver van m'n huis is en m'n ouders de bus te duur vinden om alleen voor het sporten te nemen) dus dat voelde wel fijn! Daarna moest ik van half 2 tot half 5 werken (bij de C&A), het was dus echt de moeite. We vierden de verjaardagen van m'n vader en broertje voor de familie van mama's kant. Ze maakte overheerlijke appeltaart en er was een hoop familie :)

Nog een foto van gala! :)

Ik heb echt een top week gehad en ik heb leuke dingen gedaan! Het gala en de bloggersmeeting waren allebei super. Jammer dat leuke weken altijd voorbij vliegen.. Deze week ga ik daarintegen niet heel veel spannends doen. Vandaag sporten en chillen, voor de rest 3 dagen werken. Vrijdag komt m'n nichtje uit Amsterdam 2 nachtjes slapen en zondag vieren we de verjaardagen weer voor de familie van m'n vaders kant! Ik heb zin om haar weer te zien want dat is alweer sinds december geleden!

Wat deed jij deze week? :)

9 opmerkingen:

  1. hahah je moeder met die pet! Dat broodje met aardbeien ziet er heerlijk uit en die appeltaart ook hihi!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. toen ze hem opzette zei ik 'wacht, ik maak een foto! Nu nog je vingers opsteken haha'! Waren ze ook :)

      Verwijderen
  2. wat een leuke foto's allemaal! & je moeder .. geweldig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaah heb je een fish-eye lens? :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's allemaal, die schoenen zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies wat ik wilde zeggen, haha. Zo schattig! ♥

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)