zondag 1 juni 2014

Outfits van mei 2014!

Mei is voorbij en dat betekent natuurlijk weer een overzichtje van de outfits die ik op de foto heb gezet! Het waren er iets minder als gewoonlijk, vanwege dat ik het druk had met m'n examens! Het valt onwijs op dat ik nog al obsessed ben met printjes, want ik ga geen dag de deur uit zonder haha!
1 | 2 | 3
4 | 5 | 6


7

Ook maakte ik weer een outfit filmpje & nog een 'lente look' filmpje waarin ik ook m'n outfit aan jullie liet zien! :)

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.


Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Wat is jou favoriete outfit? :)

5 opmerkingen:

  1. Leuke outfits allemaal, ik vind jouw stijl zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love it! Je hebt echt een leuke stijl die heel mooi bij je past. Die 1e jeans staat je geweldig - is die van H&M? Dan heb ik hem ook. Mijn favoriete outfits is die met het rode rokje en hoedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Outfit 2 en 3 zijn mijn favoriet! Je kan echt mooi combineren :)
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je outfits zijn allemaal zo mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)