woensdag 11 juni 2014

Outfit | Maxi


Heyy!
Vandaag heb ik weer is een outfit voor jullie. Ik ben zo blij dat ik eindelijk m'n maxirok aankan zonder er een panty onder te hoeven dragen! Het staat gewoon een stuk mooier en is heerlijk zwierig. Deze outfit droeg ik afgelopen weekend, toen m'n nichtje er was (dit konden jullie al in m'n diary van gisteren lezen).
Ik ben ook helemaal weg van de bloemenprint en ga deze prachtige rok zeker nog vaker dragen! Voor de rest heb ik er een simpele croptop (afgeknipt) bij aan in een lief roze kleurtje. Ook draag ik wat meer siraden dan gewoonlijk: ringen! Ik vind het altijd zo leuk staan bij anderen en vond het ook wel eens leuk om te doen. Natuurlijk konden m'n nieuwe sandaaltjes van de H&M ook niet ontbreken. Ik merk wel dat ik ze nog ff moet inlopen, want ik had een blaar aan het einde van de dag.. Voor de rest lopen ze onwijs lekker hoor :)





Croptop Primark | Maxirok Forever21 | Sandaaltjes, ketting, ringen H&M 



Deze laatste foto vind ik goed gelukt :)

Vandaag ga ik naar een studenten kamer kijken en daar heb ik natuurlijk onwijs veel zin in! Ook ga ik vloggen, dus die hebben jullie nog van me tegoed! Natuurlijk ga ik ook even een bezoekje aan de Primark brengen! ^^  Fijne woensdag! :)

foto's door Muriel. 

12 opmerkingen:

  1. prachtige outfit, foto's en je haar is prachtig liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow je haar ! hoe doe je dit ps: geweldige outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! :) Als ik m'n haar gewassen heb, slaap ik gewoon met 2 vlechtjes in! Super simpel haha.

      Verwijderen
  3. wauw ik zag al een foto op insta en je sandalen zijn ook zo vet!
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie outfit Rhoda, die rok staat je prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Die sandaaltjes vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)