woensdag 18 juni 2014

Outfit | Jungle kimono


Pfoeh, als je vandaag meetelt heb ik een week achter elkaar non-stop gewerkt.. Dat betekende dus ook dat er wat minder artikelen online kwamen, wat ik jammer vind! Maargoed, ik ga er niet te lang op in want daar gaat dit artikel helemaal niet over! Vandaag heb ik weer is een outfit voor jullie. Deze keer met één van m'n favoriete kledingstukken op dit moment: m'n nieuwe kimono.
Vorige week woensdag ging ik naar Rotterdam om naar een kamer te kijken en dit is de outfit die ik droeg! Normaal gezien zou ik dit gewoon met een zwarte croptop dragen. Maar dit leek me niet zo heel erg 'netjes' om aan te doen als je je (misschien) toekomstige huisgenoten voor het eerst ziet. Vandaar dat ik voor een hempje ging.

Maar jongens, ik ben zó verliefd op de print van deze kimono! Ik scoorde hem een paar weken geleden bij de New Look voor een heerlijk prijsje. De print doet me echt denken aan de jungle. Ik wist niet zo goed wat ik van kimono's moest denken, maar kon deze echt niet laten liggen. Natuurlijk heb ik hem meegenomen voor de print!


Kimono New Look | Shorts, ketting, ringen H&M | Schoenen Converse



Voor de rest draag ik er dit leuke highwaisted shortje bij van de H&M en een hoop ringen! Ik probeer wat meer ringen te dragen omdat ik het zo leuk vind staan! :)




Zoals ik al vertelde ben ik niet gekozen door de meiden uit het huis. Natuurlijk ben ik weer druk opzoek naar een kamer! Ik hoop zo ontzettend dat ik er een vind binnenkort..

Hebben jullie ook zo'n lekker luchtige kimono in je bezit? Ik vind het in ieder geval heerlijk zitten en ga hem heel veel dragen van de zomer! :)

6 opmerkingen:

  1. Die kimono is zo mooi! ik wil er ook echt eentje haha :D
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er nog geen.... nog geen leuke tegen gekomen! Maar hij moet er zeker komen! Die van jou is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook een keertje een kimono kopen, maar ik zag nooit een leuke :(
    Deze vind ik wel echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit! Het shortje heb ik ook (ook in het lang) en die is zóó fijn! Haha ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)