donderdag 5 juni 2014

Outfit | Floral

Heey! :)
Vandaag weer een outfit post. Ik had zin om me lekker meisjes achtig te kleden en daar was m'n nieuwe blousje van de Primark heel geschikt voor! Het weer is een beetje gek de afgelopen dagen en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik aan moet doen. 


Dit blousje was ook een beetje te fris dus ik droeg er nog een spijkerjasje over. Jammer genoeg ook zo'n dikkere panty, wat ik wat minder mooi vind staan. Maar ik heb toch liever lekker warme benen! Deze foto's heeft m'n broertje trouwens gemaakt. Ik ging dinsdag avond nog even wat foto's van hem maken. Die zal ik deze week nog aan jullie laten zien, want ik ben heel blij met het resultaat!





Blousje Primark | Rokje, riempje New Look | Schoenen H&M | Ketting eBay


Deze laatste foto vind ik het mooist van allemaal! Vandaag werk ik weer een paar uurtjes en moet ik m'n kamer flink opruimen. M'n nichtje uit Amsterdam komt, dus daar heb ik super veel zin in! De laatste keer dat we elkaar zagen was alweer in december. Dat wordt super gezellig of course :)

Wat doen jullie deze week nog? School of ook al lekker 'vakantie'? 
Fijne donderdag (ik moest echt even nadenken haha)
Liefs, Rhoda.

9 opmerkingen:

  1. Dat blousje is zo lief! En die ketting staat er ook heel leuk bij!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een mooie outfit! Zo vrolijk! Echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke outfit, leuk! De foto's vind ik ook erg mooi gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :) Jaa, heeft m'n broertje toch nog mooi gedaan! En het was 't gouden uurtje, dus dan krijg je toch altijd zo'n mooi sfeertje in je foto's!

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)