vrijdag 27 juni 2014

IK GA NAAR LONDEN!


Maaaanden lang heb ik gewacht.. En nu is het eindelijk zover: ik ga naar LONDEN, YES! Ik heb zoals je wel kan merken dramatisch veel zin in! Als dit online komt ben ik er al. Ik ga vanaf vrijdag t/m maandag rondlopen in deze prachtige stad. Zelf ben ik er nog nooit geweest dus ik ben super benieuwd en wil een hoop van de stad zien!

Morgen (vandaag dus) komt er ook een video op m'n hoofdkanaal online, maar doordat ik niet thuis ben kan ik hem helaas niet op m'n blog plaatsen (vanwege dat hij nog nog niet openbaar staat). Dus als je die niet wilt missen, klik dan hier om naar m'n hoofdkanaal te gaan! Ook ga ik ALLES vloggen, dus klik hier om de vlogs niet te missen!

Ik heb een soort van lijstje gemaakt met de dingetjes die ik wil doen:
1. Shoppen op Oxford street (natuurlijk hoort deze op nr. 1!)
2. Naar Camden Town.
3. Naar Victoria Secret (niet persé om iets te kopen)
4. Sushi eten.
5. Naar de Macnum en M&M store (jummieee!) 
6. In zo'n leuke rode bus zitten.
7. Chillen in een mooi parkje (please weather, be good to us) 
8. Naar China town .
9. Gaan eten bij Nando's.
10. Naar het Buckingham Palace
11. Naar wat Musea (TIPS?!)
12. In de Londen Eye
13. HEEEEL VEEL FOTO'S MAKEN EN FILMEN!

Als er nou echt nog iets mist op dit lijstje, laat me het asjeblieft weten, zodat ik dat alsnog kan gaan doen :) 

Ik ga trouwens gezellig met m'n moeder! :) Helaas houdt ze niet van winkelen dus dat wordt nog wat, haha! Ben jij als eens in Londen geweest? :)

5 opmerkingen:

  1. Waah wat tof! Londen is zo leuk! Je moet ook echt naar convent garden, met allemaal kraampjes enzo echt heel leuk!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik was er vorige zomer en ik vind het echt een geweldige stad! Voor de London Eye moet je zeker tickets op voorhand kopen. En naar Harrods gaan is ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)