donderdag 12 juni 2014

Even kletsen (+wat foto's)

Haihai!
Ik wil even een artikeltje met wat geklets. Ik heb dit echt al een hele tijd niet gedaan en vind dat het weer is nodig is, haha! Ik ben de laatste tijd niet super actief geweest op m'n blog en dat heeft zo z'n redenen. Ik heb het de laatste weken best druk gehad, maar op een leuke manier! Ik had lekker veel uitstapjes en heb een hoop nieuwe mensen ontmoet. Hier lijdt m'n blog wel een beetje onder, wat natuurlijk jammer is. 


Van de week ben ik voor het eerst naar een studenten kamer gaan kijken in Rotterdam! Ik was er al lekker vroeg zodat ik nog even naar de Primark kon gaan en gewoon lekker even de stad kon verkennen. Ik ken echt nog helemaal niks van Rotterdam dus dat was echt even zoeken. Ik heb het eerst geprobeerd met de 'google maps' en 'kaarten' apps, maar die lieten me zwaar in de steek. Gelukkig lopen er genoeg mensen rond op straat dus kon ik het makkelijk vragen! Ik ben eerst even naar de kamer, waar ik om kwart voor 7 's avonds pas moest zijn, toegelopen zodat ik alvast de weg wist en sowieso niet te laat zou komen! 

Wat een avontuur jongens, i love it! Helaas ben ik niet degene geworden die in de kamer mag, wat ik echt jammer vind! Maargoed, ik zoek gewoon nog druk verder. 

Mocht je een tip hebben, laat het me dan zeker weten! :)

M'n nichtje kwam afgelopen weekend naar Zeeland. Ook vierden we de verjaardagen van m'n broertje en vader. Dan ga ik natuurlijk niet achter m'n laptoppie zitten.. 

Dit was trouwens m'n makeup look voor het gala! Ik wil wat meer met kleur gaan spelen en dit was m'n eerste poging. Aardig goed gelukt, voor iemand die geen makeup expert is (al zeg ik het zelf)


Ook wil ik proberen op wat meer van jullie blogs te reageren! Ik vind het altijd superleuk als er op mijn blog gereageerd wordt en wil het altijd wel terug doen. De laatste weken heb ik daar gewoon geen tijd voor genomen en dat wil ik vanaf nu weer proberen doen! :)

Voor de rest ben ik heel druk met werken. Ik werk 4 of 5 dagen per week. Meestal halve dagen, wat ik juist erg fijn vind!

En voor de rest heb ik natuurlijk echt nog genoten van het heerlijke weer (op de wat mindere dagen na, zie de foto hier nog boven haha)! Ik vind dat we niet mogen klagen en al een hoop zonnige dagen gehad hebben!

Dus vanaf nu ga ik weer proberen wat actiever te zijn! Ik ga nu lekker in de tuin zitten om nog van het zonnetje te genieten. Ik ben op dit moment The fault in our stars aan het lezen en ik vind het nu al een leuk boek! Ik heb van veel mensen gehoord dat ze huilen dus dat wordt nog wat haha...
Veel liefs, Rhoda :)

4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel, jammer dat je de kamer niet gekregen hebt! Die laatste foto is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een prachtige foto's allemaal! Leuk zo'n spontaan artikel! Jammer dat je de kamer niet hebt gekregen, maar het ziet er wel uit als een super leuk dagje in Rotterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk! wat jammer dat je de kamer niet hebt, veel succes met verderzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely post!xxKind of in love with your blog:)
    I would love you to visit my blog,and follow if you want!:)
    Keep in touch xoxo
    Love,Antonella <3

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)