woensdag 4 juni 2014

Bloggersmeeting!


Vorige week donderdag had ik bloggersmeeting met een hoop leuke meiden! En bij bloggersmeetingen moeten en natuurlijk foto's gemaakt worden en er moet worden geprimarkt (credits gaan naar Naomi want zij schreef al eerder een verslagje over de dag en gebruikt dit 'werkwoord' waar ik om moest lachen)!




Omdat een paar meiden, net als ik, de avond ervoor gala hadden spraken we pas om 13 u af voor de Primark in Rotterdam. Voor mij had het ook al 11 uur mogen zijn, want dan heb je tenminste wat aan je dag! Maargoed. Omdat het hemelsvaartdag was, waren de winkels open tot 5 uur. 

We waren echt al blij dat ze open waren, want eerst hadden we in Hoofddorp afgesproken maar die Pri was deze dag gewoon dicht. Gelukkig kwamen we er later achter dat 'ie in Rotterdam wel open was. 


Toen iedereen er was (op Naomi na, want ze had haar trein gemist) liepen we met z'n allen naar La Place om lekker te lunchen. Het voelde gelijk al zo lekker vertrouwd. Waarschijnlijk omdat we allemaal dezelfde interesses hebben haha: bloggen, fotograferen en kleding.. 



Toen we klaar waren gingen we direct naar de Pri. Ik was heel benieuwd naar de collectie omdat ik er al sinds februari niet was geweest. Ik heb een paar super leuke dingetjes gescoord die jullie al in de shoplog van gisteren konden zien! Wel baalde ik enorm dat de achterkant van de, oh zo geweldige, shirtjes wit is. Als die ook beprint (kan dit? haha) was, had ik veel meer meegenomen.. Alsnog ben ik goed geslaagd!

Rond half 5 gingen de meeste naar huis en bleven Charlotte, Naomi en ik over. En toen hebben we nog wat outfit foto's gemaakt (die van mij komt deze week nog online)! Heel jammer dat we niet meer foto's hebben gemaakt met de andere meiden erbij maar dat komt de volgende keer! :)



Charlotte bleef eten bij haar oma en ik kletste nog even met Naomi. Ik kwam er eigenlijk een beetje laat achter dat ik door m'n kortingskaartje pas na half 7 mocht reizen dus ik moest nog best lang wachten. Ik heb vanaf 't Alexandrium zwart gereist (dit is toch altijd even spannend haha, maar gelukkig was het maar een klein stukje). Op R'dam centraal moest ik dus nog best lang wachten en ik ging natuurlijk even een bezoekje brengen aan de Starbucks, aangezien je die niet hebt waar ik woon. Normaal gezien spel ik m'n naam altijd, maar ik was wel is benieuwd wat ze ervan zouden maken. Dit ga ik vaker doen en kijken wat er allemaal uitkomt haha! Ik ging voor m'n all time favourite: de Frappuccino Strawberry & Cream! Eigenlijk veel te koud voor die dag, maar ik kon het niet laten!

Jammer genoeg staan Britt & Jill niet op deze foto omdat zij al weg waren!
Jullie moeten zeker even een kijkje nemen op alle blogs! (als je ze nog niet kent dan)

Ook maakte ik een kleine vlog!

Ik heb echt een top dagje gehad, ook al was ´ie wat kort. Het zijn allemaal leuke meiden en het was een korte maar gezellige meeting. We zijn alweer aan het plannen voor een nieuwe meeting! Dan gaan we natuurlijk veel meer foto´s maken en lekker kletsen!

14 opmerkingen:

  1. Ahh het klink ech als een super gezellige dag! Het lijkt me echt super leuk om andere bloggers te ontmoeten! Heel tof dat jullie dat hadden georganiseerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was het ook! Jaa, echt nooit verwacht dat ik uitgenodigd zou worden voor zoiets maar inderdaad super leuk :)

      Verwijderen
  2. Aah zo tof! Het lijkt mij ook zo gezellig om een keer mee te maken!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuke vlog! En dit werkwoord is leuk he? Haha. Heek lief dat je zegt dat je er om moest lachen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vlog is zo leuk gedaan. Het was een geweldig leuk dagje. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vlog! Heb gesubd! De foto's zijn erg leuk geworden zeg! :) Je bent zo prachtig lang !

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yay! Dankjewel :D kan soms echt onhandig zijn hoor, vooral als ik hakken aan wil haha.. Maar ik heb lange benen dus ik mag niet klagen!

      Verwijderen
  6. wat leuk dat je met zoveel leuke meiden hebt afgesproken! en leuke vlog meid ik volg je nu via bloglovin! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er uit als een superleuke dag! Zoiets lijkt mij nou ook altijd leuk om te doen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er supergezellig uit! Hebben jullie elkaar leren kennen omdat jullie elkaar allemaal volgden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa was het ook zeker! Jaa, superleuk he! Een paar meiden hadden het idee en ik werd ook uitgenodigd :)

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)