vrijdag 6 juni 2014

3 paar nieuwe schoenen


Ik denk dat jullie ondertussen wel al doorhebben dat ik gek ben op kleding. Maar schoenen, daar kan ik ook helemaal wild voor worden! Nu heb ik in de laatste paar weken drie paar nieuwe snoepjes aangeschaft en natuurlijk deel ik ze met jullie! :)



Ik zal beginnen met de schoenen waar ik het meest enthousiast over bent. Natuurlijk zijn dat m'n nieuwe Docs! Dit is m'n derde paar al. Twee jaar geleden kocht ik voor het eerst deze boots, maar ik wist niet dat ik er zo gek op zou worden. In het begin was het wel ff wennen, omdat ze best lomp (groot) zijn. In Januari schafte ik m'n tweede paar aan, donkerrode die ook echt prachtig zijn. En nu heb ik deze ook! Lekker lente/zomer achtig (al kan ik ze niet aan in de zomer want dan vallen m'n voeten er zowat af van de hitte haha) met een leuk bloemetjes design! Het zijn dure schoenen, maar dan heb je ook wat. Ik heb het geld er zeker voor over! Je vind ze hier.



Ook m'n eerste paar Allstars is een feit! In eerste instantie wilde ik gaan voor de witte, maar die heeft iedereen al.. Dus ik ging voor een niet zo'n alledaags kleurtje, licht paars! Deze waren op dat moment in de aanbieding, dus da's ook weer mooi meegenomen. Ik vind Allstars eigenlijk een beetje overpriced, maargoed ik wilde ze heel graag! Je vind ze hier.


Ik hoopte afgelopen week in Rotterdam leuke sandaaltjes te scoren, maar dat mislukte een beetje. Naomi had deze leukerds al aan en ik vond ze erg leuk! Ook omdat ze zwart zijn, passen ze bij veel dingen! Ook wil ik nog een paar sandaaltjes die wat meisjes achtiger zijn. Maar het is nog geen zomer dus ik kan nog even doorneuzen! :) Deze zijn gewoon van de H&M en je vind ze hier.




Ik ben onwijs blij met m'n nieuwe schatjes en kan weer even voort (ik lieg want ik kan nooit genoeg schoenen hebben)! Ben jij ook zo gek op schoenen? :)

11 opmerkingen:

  1. aah ik vind ze alle 3 zo gaaf! die sandaaltjes zijn echt heel erg leuk! lief maar ook weer heel stoer!
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel tof ik vind die all stars heel leuk liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een leukies allemaal! Die laatste zijn echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de sandaaltjes gekocht, wat leuk! Ik vind ze echt geweldig <3 Ben zo blij met ze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ze allemaaaaal!! Vooral de docs en de sandalen..oh en nu ik toch bezig ben, doe de allstars dan ook maar. Leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn zulke leuke schoenen en JA, ik hou van schoenen! Liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die sandaaltjes van H&M staan ook al op m'n wishlist! Ik vind ze zo leuk, maar ik zie ze nooit in de winkel :(

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)