vrijdag 2 mei 2014

Zoveel fotografie ideeën.


Het is donderdag ochtend, 1 mei 2014, 6.44 en ik kan niet slapen. Geen idee waarom, maar m'n hoofd zit vol met idëeen. Fotografie, fotoshoots ideeën. Ik merk dat ik de laatste paar maanden heel weinig foto's van 'modellen' meer gemaakt heb. Dit werd me eigenlijk duidelijk toen ik zag dat Jill zo druk was met fotoshoots en fotograferen. Ze kan prachtige foto's maken en ik realiseerde me dat ik ook meer shoots moet doen en moet uitproberen. 

Na 20 keer draaien ben ik het beu. Ik pak er een schriftje bij en schrijf al m'n gedachtes en ideeën over shoots op. Al snel heb ik twee kantjes volgeschreven met plaatsen om foto's te maken, mensen waarvan ik foto's wil maken en ideeën over hoe ik de foto's wil maken. Ik weet dat het uitvoerbaar is en ik ga de komende weken/maanden aan de slag om ze allemaal (als dit lukt) uit te voeren!




M'n hoofd zit bomvol met ideeën en ik moet ze gaan uitvoeren.

bron van de foto's (dit zijn ook leuke inspiratie blogs als je van fotografie houdt!):
http://sofiesund.com/
http://werothehero.blogg.no/
http://www.mollypeach.com/
http://www.theroadishome.com/

12 opmerkingen:

  1. Wat leuj! Ik ben benieuwd naar de resultaten iver een tijdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg hier ook zoveel inspiratie van! Ik ben heel erg benieuwd!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk dat ik er ook anderen mee kan inspireren :D

      Verwijderen
  3. Wat leuk! Ik ben benieuwd naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah super leuk dat je mij hebt genoemd, thanks! Ik heb ook zoveel meer ideeën, maar het uitvoeren blijft lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geen probleem haha :)
      Ja klopt, maar ik moet het gewoon doen!

      Verwijderen
  5. Ik ben echt benieuwd hoe het uitpakt!
    Heel veel succes, ik moet ook maar eens beginnen met meer fotografie. Bedankt voor de inspiratie!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's! De moodboard zien er heel gaaf uit :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een mooie inspiratie! Ik hoop dat het je lukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)