woensdag 14 mei 2014

Video | Lente look: makeup, haar & outfit!


Heyhey!  
Vandaag heb ik een lente look voor jullie. Dit houdt in dat ik een makeup look maak, wat met m'n haar doe en een outfit laat zien! Het is allemaal heel makkelijk na te maken. Ik heb gekozen voor een meisjes achtige, schattige look. En bij de lente horen natuurlijk bloemetjes dus die heb ik erin verwerkt! :)

Ik heb het de laatste dagen/weken druk gehad met leren en ben minder met m'n blog bezig geweest. Vandaar dat er vorige week ook maar één outfit online kwam. En als ik dan wel is tijd had, was het aan het regenen. Hopelijk is het de komende weken wat mooier weer zodat ik weer outfit foto's kan maken, want dit is toch een van de leukste dingen om te doen. Na m'n examens zal ik weer proberen wat actiever te zijn op Fashiography :)

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

De makeup die ik heb gebruikt:
-Arabesque poeder foundation
-Catrice Camouflage Cream
-Oogschaduw basis van Essense
-Baked eyeshadow van Etos
-Pastel Naturel 'Gris Estompe 59' van Bourjois
-Liquid eyeliner van de Primark
-Volume mascara van H&M (die echt fijn is naar mijn mening!)
-Wenkbrauw potlood van Catrice

Croptop, rokje, sokjes met kant H&M | Ketting Primark| Schoenen random winkeltje in Barcelona


Ik begin Youtube steeds leuker te vinden en houd ervan tijd in filmpjes te steken! 
Ik heb zoveel video ideeën en kan niet wachten om ze allemaal te laten zien.
Voor de mensen die ook examens hebben: you can do it! 

4 opmerkingen:

  1. Echt een leuke outfit! Lekker lente inderdaad hihi! Leuk rokje met die bloemetjes! En ik vind trouwens dat je haar altijd zo mooi zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie look, de croptop staat je echt heel erg mooi! Je ziet er mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk filmpje! Jouw haar is zo mooi lang :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)