zaterdag 10 mei 2014

Video | Hoe ik 18 kilo ben afgevallen!


In deze video ga ik het over een iets meer persoonlijk dingetje hebben. Ik ben 18 kilo afgevallen en krijg in het dagelijkse leven toch nog wel is vragen hoe ik dat gedaan heb en wat ik ervoor heb gedaan. Ik hoop dat ik misschien wat mensen kan inspireren/ motiveren om ook af te vallen (als je dit graag wilt). Ik zeg niet dat dit bij iedereen werkt maar dit is hoe ik het heb gedaan. Hopelijk heb je er wat aan! :)

klik hier als je de video niet kunt bekijken.

En nu even alles op een rijtje:

Wat ik heb gedaan om af te vallen:
- 4/5 x per week sporten (30 of 40 minuten cardio en wat krachttraining)
- geen snoep, koekjes, pizza, friet, chocolade, ijsjes, en ga zo maar door meer eten.
- geen frisdrank of andere zoete drankjes drinken.
- GEEN ALCOHOL MEER!
- iets kleinere hoeveelheden (dan ik eerst at, dus een boterham of twee minder.)
- Kipfilet op m'n brood! (dit is mager, er zitten weinig vetten en calorieën in)
- Appels (of fruit) als tussendoortje!

15 opmerkingen:

  1. Wauw wat knao dat je dat echt helemaal zelf hebt gedaan! Ik dacht in het begin echt inderdaad van hoe was jij ooit dik haha. Ik ben nu eigenlijk wel een beetje bang als ik ooit aan de pil ga want ik heb zulke verhalen al vaker gehoord.. maar echt super dat je zoveel bent afgevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! :) Nee, klopt haha. Niemand verwacht dat ik ooit zwaar ben geweest vandaar dat ik ook wat foto's liet zien.. Aah nee da's helemaal niet nodig! Elk lichaam reageert er anders op en ik was gewoon een enorme vreetzak! Als je aan de pil gaat hoef je ook niet altijd aan te komen. Ik hoor van genoeg meiden dat ze er geen grammetje door aankomen dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken!

      Verwijderen
  2. Supergoed gedaan! haha, ik bekijk dit filmpje serieus terwijl ik chips eet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahah, dit deed me echt hardop lachen. Kan gewoon :')

      Verwijderen
  3. Wow, wat ontzettend goed zeg, knap dat je dat helemaal zelf gedaan hebt! :)))
    (en wat een super leuk topje heb je trouwens aan haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Sara! Ja ik wilde het eerst gewoon lekker zelf proberen en dit lukte :D
      jaaa ik vind hem ook geweldig haha :)

      Verwijderen
  4. Ik zou dat echt nooit kunnen, in mijn genen mist een beetje uithoudingsvermogen denk ik, haha.
    Echt zo erg goed van je, ik snap niet hoe je het allemaal hebt kunnen volhouden!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tuurlijk wel! Ik had ook nooit verwacht dat ik het kon maar als je echt iets wil kan je het ook! :D
      dankjewel :)

      Verwijderen
  5. Waauw, dat had ik dus nooit verwacht, ontzettend knap van je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mag je trots op zijn! Je hebt een prachtig figuur nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw.. echt wauw. Jij hebt zó veel discipline. Ongelooflijk. Ik ben vorig jaar ook begonnen met 4/5 keer in de week sporten en gezonder eten en ben toen 6 kilo afgevallen. Ben ik nog steeds blij mee. Ik wil er eigenlijk nog wat af.. maar ik vind het zo moeilijk om van lekkere dingen af te blijven in het weekend. Doordeweeks gaat het wel. In ieder geval heb ik wel blijvende positieve dingen in mijn eetpatroon. Ik drink veel thee, eet havermout, donkerbruin brood, ook kipfilet.. yum, veel groenten en fruit, enz. In ieder geval ben ik fit en dat vind ik heel belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super lief Denise, dankjewel! :D
      Jaa, ik vind het ook lastig om van de lekkere dingetjes af te blijven.. Soms kan je het gewoon echt niet weerstaan.. Dat heb ik dus ook! Doordat ik gezonde dingen eet, voel ik me fijn en fit! :)

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)